نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
خبرورزشی‌گردی| تا وقتی علی دایی باشد، اطراف پرسپولیس آفتابی نمی‌شوم/ حمید درخشان از جای دیگری می‌سوزد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برادر اسطوره پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه با خبرورزشی به نکات جالبی اشاره کرده بود.

علی دایی در تمام سال ۱۳۸۹ سرمربی پرسپولیس بود و تابستان همان سال این شایعه مطرح شد که می‌خواهد برادر خود یعنی محمد دایی را تحت عنوان یکی از اعضای کادر فنی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بیاورد. این مسئله با واکنش محمد دایی مواجه شد و او ۲۷ شهریور سال ۸۹ طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی ضمن رد حضورش در پرسپولیس، به ما گفت: اصلا قرار نبود من به پرسپولیس بروم. این شایعه خیلی زود تکذیب شد ولی چون علی دایی و پرسپولیس در فوتبال ما بزرگ هستند، این حواشی به وجود آمد. من هم اکنون در تیم کاوه تهران کنار آقای جواد زرینچه هستم و تا وقتی علی سرمربی باشد، اطراف پرسپولیس نمی‌روم تا برای او حاشیه ایجاد نشود.

برادر علی دایی در ادامه این مصاحبه با انتقاد از حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس که در آن مقطع جزو منتقدان حضور احتمالی او در پرسپولیس بود، ادامه داد: آقای درخشان از جای دیگری سوخته که چنین مواضعی را مطرح کرده است. ایشان می‌خواست مربی یک تیم تهرانی شود و از من خواست به او کمک کنم تا به هدفش برسد اما بنده اهل یکسری کارها نیستم و از این نان‌ها نخورده‌ام! وقتی دست این آقا از آن تیم کوتاه شد، در مورد من شروع به حرف زدن کرد! نمی‌دانم حمید درخشان از چه زمانی به فکر پیشکسوتان بوده که حالا شده سخنگوی این عزیزان! واقعا آقای درخشان تاکنون کدام کار مثبت را برای پیشکسوتان پرسپولیس انجام داده است؟ همه می‌دانند این آقا به خاطر منافع شخصی خود علیه من مصاحبه کرده نه دفاع از موسفیدان پرسپولیس.

خبرورزشی‌گردی| تا وقتی علی دایی باشد، اطراف پرسپولیس آفتابی نمی‌شوم/ حمید درخشان از جای دیگری می‌سوزد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عیسی آل کثیر ولوله US ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    واقعا حال آدم از اسم پیشکسوت بهم میخوره وقتی میفهمی حمید درخشان پیشکسوته خدا به داد داماش گیلان برسه با این سر مربی سفارشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی