آلومینیوم استقلال را از خسارت ۵۰۰ هزار دلاری نجات می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند کمک بزرگی به استقلال در فصل نقل و انتقالات کند.

به گزارش خبرورزشی، استقلالی‌ها نام کوین یامگا را از لیست خارج کرده‌اند و در شرایط فعلی باید کل مبلغ قرارداد این بازیکن که حدود ۵۰۰ هزار دلار است را به او پرداخت کنند.

با این حال همانطور که روز گذشته نوشتیم یامگا می‌خواهد بازی کند و ظاهرا باشگاه آلومینیوم اراک جدی‌ترین مشتری این بازیکن است و توافق‌هایی هم بین طرفین انجام شده است.

اگر یامگا با آلومینیوم قرارداد امضا کند، بخشی از خسارتی که استقلال باید به این بازیکن پرداخت شود جبران می‌شود و استقلال که به دلیل سقف بودجه نتوانسته قرارداد برخی از بازیکنانش را ثبت کند، با این اتفاق امکان افزایش سقف پیدا خواهد کرد. یعنی یک تیر و دو نشان !

بیشتر بخوانید: کوین یامگا در آلومینیوم/ رجائیان: او با کیفیت است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عباس بوعذار IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    یامگا با یه چشم هم خیلی بهتر از بعضی بازیکنهاست.. ضمن اینکه این حرف که یامگا قراره با یه چشم بازی کنه صحیح نیست! چشم آسیب دیده یامگا تا 70 درصد بیناییش برگشته و عینک محافظش هم بخاطر حفاظت از چشمشه و هیچ مشکلی نداره! ما بازیکن داشتیم دروازه بان بوده و چشماش مجموعا هفت بوده و با لنز بازی میکرد یعنی نصف الان یامگا هم بینایی نداشته ولی بازی کرده! همین الانش دوازه بان پیروزی با لنز داره بازی میکنه و چشماش ضعیفه! به نظرم نکونام اگر اون بازیکن بوسنیایی رو هلدینگ نمیگرفت صد در صد از یامگا استفاده میکرد و واقعا حیف شد
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      یامگا از کیسه شکایت کرده و دیه میگیرد
  • ساعر IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    بابا این سمیعی و نکونام مدیریت بلد نیستن وگرنه یامگا بهترین بازیکن حداقل از ایرانی ها که بهتره
  • مرتضی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    به خدا داداش یامگا بره المینیوم روزی صد بار حسرت اینو میخوریم که چرت از دست دادیمش.انشاالله که هر جا باش موفق وسلامت باش.به عنوان یک استقلالی ساکن شهر اراک خوشحالم که یامگا میخاد بیاد شهرم وبرای تیم شهرم بازی کن.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    یامگا از کیسه شکایت کرده و دیه میگیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی