نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
جای پای کارسلی محکم شد؛ باز هم انگلیسی‌ها سرمربی موقت را دائمی می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لی کارسلی تا به اینجای کار به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان داده و بعید نیست که قراردادی طولانی مدت با این تیم ببندد.

لی کارسلی، سرمربی موقت تیم ملی فوتبال انگلیس، پس از دو پیروزی پیاپی مقابل ایرلند و فنلاند، به تصدی دائم این سمت نزدیک شده است. کارسلی که در حال حاضر جانشین گرت ساوتگیت شده، شش بازی در لیگ ملت‌های اروپا فرصت دارد تا جایگاه خود را به عنوان سرمربی دائم تثبیت کند.

تیم انگلیس در دو بازی اخیر خود با نتیجه مشابه ۲-۰ ابتدا ایرلند را در روز شنبه و سپس فنلاند را در سه‌شنبه شکست داد و این دو پیروزی جایگاه کارسلی را برای ادامه کار در این سمت محکم‌تر کرده است.

کارسلی درباره فشارهای این شغل گفت: «آیا برای این کار آماده‌ام؟ از نظر فوتبالی بله، از نظر اعتماد به نفس، من و تیمم نشان داده‌ایم که توانایی انجام این کار را داریم.» او افزود: «انتخاب بازیکنان برای اردوی بعدی تقریباً بلافاصله آغاز می‌شود و عملاً فرصتی برای استراحت وجود ندارد.»

کارسلی در ادامه لیگ ملت‌های اروپا با تیم ملی انگلیس در ۱۰ اکتبر مقابل یونان بازی خواهد کرد و سپس سه روز بعد به هلسینکی سفر می‌کند تا با فنلاند دیدار کند.

هرچند سرمربیگری تیم ملی انگلیس به عنوان یکی از دشوارترین مشاغل در دنیای فوتبال شناخته می‌شود، کارسلی می‌گوید: «این یک شغل عالی است. ما بازیکنانی داریم که نه تنها رقابت‌پذیر هستند، بلکه توانایی بردن یک جام بزرگ را هم دارند. خوش‌شانس بودم که در دو سال گذشته با هدایت تیم زیر ۲۱ سال انگلستان از نزدیک با این شغل آشنا شدم، بنابراین توانستم چالش‌هایی که همراه با آن است را ببینم.»

عملکرد بازیکنان انگلستان تحت هدایت کارسلی تحسین برانگیز بوده است. کارسلی درباره تیمش گفت: «ما بازیکنان بسیار هیجان‌انگیزی داریم و تلاش می‌کنیم نقاط قوت آنها را تقویت کنیم و نقاط ضعف‌شان را پنهان کنیم.»

بیشتر بخوانید: هدایت تیم ملی انگلیس برای من راحت نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی