نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
۰ |
۰
لواندوفسکی: نه؛ امباپه شبیه من نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، حضور کیلیان امباپه در لالیگای اسپانیا را تهدید نمی‌داند.

کیلیان امباپه در پایان فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. این مرد فرانسوی پیراهن شماره ۹ را بر تن خواهد کرد که اغلب مهاجمان درجه یک آن را می‌پوشند. امباپه تطبیق‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند در جناحین یا به عنوان مهاجم بازی کند. این بازیکن ۲۵ ساله یکی از بهترین مهاجمان نسل خود است و پاریس را با ۲۵۶ گل به عنوان بهترین گلزن باشگاه ترک کرد.

روبرت لواندوفسکی که ۱۰ سال از امباپه بزرگتر است نیز به عنوان یکی از بهترین گلزنان دوران خود شناخته می‌شود. لوا گفت که سبک بازی او با بازیکن فرانسوی متفاوت است و این انگیزه جدیدی برای او خواهد بود.

او به نقل از بارسا یونیورسال گفت: «مطمئن نیستم امباپه مهاجمی مثل من باشد. او در پست متفاوتی بازی می‌کند و سبک فوتبالی متفاوتی دارد. در حال حاضر این انگیزه جدیدی برای ماست و منتظر فصل جدید هستیم.»

لوا همچنین به هم‌تیمی‌اش ویتور روکه که آینده نامشخصی در باشگاه دارد، توصیه‌هایی کرد. این بازیکن برزیلی از زمان آمدن به باشگاه در ژانویه با مشکل مواجه شده و گزارش شده که بارسا مایل به فروش اوست. لوا گفت که می‌داند سازگاری با زندگی جدید در یک کشور جدید چقدر می‌تواند سخت باشد.

«پیوستن به بارسا از برزیل جهش بزرگی است. اینجا فرهنگی متفاوت دارد. زبان پرتغالی به اسپانیایی نزدیک است اما یکی نیست. او باید به خودش اعتماد کند و به سختی تلاش کند. او استعداد کافی برای موفق شدن را دارد اما هر اتفاقی که رخ دهد به خودش بستگی دارد.»

لوا در نهایت در مورد ژاوی اذعان داشت: «چیزی که می‌توانم درباره او بگویم این است که او به عنوان مربی کارهای خوبی را برای بارسا انجام داد. در حضور او لحظات خوبی را تجربه کردم و او شایستگی احترام را دارد.»

بیشتر بخوانید: ترس بارسلونا از پاریسی‌ها/ این ستاره جانشینی امباپه را ترجیح می‌دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی