نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ رامین رضاییان در نقش سردار آزمون پارسال!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  چهار شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۲۹ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

رامین رضاییان در نقش سردار آزمون پارسال!

در گزارشی از تمرینات استقلال می‌خوانید: «سال گذشته در چنین روزهایی و در حالی که هنوز تمرینات استقلال شکل و شمایل درست حسابی به خود نگرفته بود، یک اتفاق ویژه اعضای این تیم را گرد هم آورد و متحد تر کرد.  با توجه به روابط خوب جواد نکونام با سردار آزمون در برهه‌ای که این بازیکن لژیونر برای استراحت و دیدار با خانواده‌اش در کشورمان به سر می‌برد، مدتی در تمرینات استقلال حضور و کنار بازیکنان آبی‌پوش تهرانی به انجام تمرین می‌پرداخت.

حالا و تقریبا یک سال پس از آن روزها این بار رامین رضاییان بازیکنی که رسماً به استقلال پیوسته با حضور ویژه در تمرینات استقلال شرایط خوبی به تمرینات تیم نکونام بخشیده و با انگیزه و انرژی بالایی که از خود نشان می‌دهد به نوعی روحیه دیگر هم تیمی‌هایش در تمرین استقلال را نیز بالا می‌برد....»

زمان ملاقات مدیربرنامه‌های بلانکو و پرسپولیسی‌ها مشخص شد!

در خبری از نقل و انتقالات می‌خوانید: «درحالی که گوستاوو بلانکو مشغول تمرین با تیم استقلال است، درشایعه ای عجیب در روزهای گذشته به پرسپولیس وصل شد! این انتقال می‌توانست به یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات سال‌های اخیر تبدیل شود، چرا که بلانکو پیش از پیوستن به استقلال با پرسپولیس هم مذاکره کرده بود. گویا مدیربرنامه‌های ایرانی گوستاوو بلانکو با دو تن از مدیران باشگاه پرسپولیس به مذاکره پرداخت و رقم ۹۰۰ هزار دلار نیز از دل آن جلسه خارج شده است..»

ایوب گلزن تراز دانیال، اسماعیلی فر پاسورتراز العملود!

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «أیوب العملود اولین خرید تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی است که با جدایی از تیم الوداد مراکش پس از ۶ سال، چالش جدیدی را در لیگ نخبگان و لیگ برتر ایران تجربه خواهد کرد.

این مدافع مراکشی به واسطه شاگردی خوان کارلوس گاریدو به ایران آمد و در پست دفاع راست به میدان می‌رود، به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی‌فر. ایوب العملود در ۳۰ بازی فصل گذشته همراه با الوداد مراکش توانست ۵ گل زده و ۳ پاس گل هم به همبازیانش بدهد. همین آمار نشان می‌دهد که ایوب العملود نسبت به دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست گلزن تری است اما از آن طرف اسماعیلی فر با ۷ پاس گل نسبت به مدافع مراکشی، پاسور تر نشان می‌دهد..»

معجزه‌ای به نام رعایت سقف بودجه

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «رضا درویش می‌گوید به ترابی پیشنهاد ۳۵ میلیاردی دادیم اما او گفت این رقم نصف پیشنهاد تراکتور هم نمی‌شود! قاعدتاً مسئولان تراکتور و خود ترابی یا سکوت می‌کنند یا تکذیب اما واقعیت چیست و تراکتور چطور می‌تواند در صورت صحت ادعای مدیرعامل پرسپولیس سقف بودجه را رعایت کند؟ به اینکه شاید اگر هرکس دیگری هم جای ترابی بود می‌رفت، کاری نداریم اما اگر تراکتور مثلاً ۷۰ میلیارد به ترابی داده باشد، حداقل همین مبلغ را هم به بیرانوند داده و هیچ بعید نیست که رقم قرارداد اسماعیلی‌فر هم بالا باشد. یعنی ۳ بازیکن روی هم حداقل ۱۸۰ میلیارد می‌گیرند و آن‌وقت کل بودجه تراکتور (برای رعایت سقف بودجه) باید ۳۸۰ میلیارد باشد! »

محسن بنگر: تراکتور تا الان قهرمان نقل و انتقالات بوده است / خرید دروازه بان خوب یعنی ۵۰ درصد قهرمانی!

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی گفت...

  • اگر بخواهم تا به الان نظر بدهم باید بگویم تراکتور با خرید علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر تا به حال، تأکید می‌کنم تا به حال، قهرمان نقل و انتقالات تابستانی بوده است. سپاهان هم همه پدیده‌های لیگ را خریده و بد کار نکرده است.
  • خرید خوب یک طرف قصه است و یک تیم برای کسب عنوان قهرمانی و موفقیت نیاز دارد که خیلی موارد را رعایت کند. سرمربی، مدیریت باشگاه، نظم مالی، همدلی و پرهیز از حاشیه و تجربه قهرمانی بسیار حائز اهمیت است.
  • رامین رضاییان از سپاهان به استقلال رفته و از پرسپولیس نرفته است. این موضوع مهمی‌است که باید لحاظ شود. به نظر من این صحبت‌ها متعلق به هواداران است و در فوتبال حرفه ای هر بازیکن حرفه ای حق دارد تصمیمی‌حرفه ای برای خودش بگیرد.
  • فرشاد احمدزاده که تجربه بازی در پرسپولیس را دارد و به نظر من خرید بسیار خوبی است. همین موضوع در مورد علی علیپور صدق می‌کند که واقعا مهاجم زهردار و خطرناکی است. پرسپولیس در کنار عیسی آل کثیر به علی علیپور نیاز داشت و من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها خوشحالم او به پرسپولیس برگشته است.
  • نمی‌شود الان حرفی زد اما مراکشی‌ها بازیکنان خوبی در میان کشورهای عربی هستند و امیدوارم هموطن اشرف حکیمی‌یک مدافع راست به درد بخور و کار دربیار برای پرسپولیس باشد.
  • من شنیدم گاریدو دنبال فوتبال تهاجمی‌است. فوتبال اسپانیا هم اصولا مالکانه و تهاجمی‌است و برای ارائه این نوع فوتبال، خوان کارلوس گاریدو در پرسپولیس ابزارش را دارد.
  • الکس فرگوسن جمله معروفی دارد و می‌گوید که داشتن دروازه بان خوب یعنی ۵۰ درصد راه قهرمانی و به شدت به این مسئله اعتقاد دارم. در همه این سال‌ها تیم‌هایی قهرمان لیگ برتر شده اند که دروازه بان کم اشتباه و خوب داشته اند.
  • ما در همین فوتبال ایران گلرهای باتجربه ای داریم اما شنیدم باشگاه دنبال خرید خارجی است. گلر خارجی هم داستان‌های خودش را دارد و دیدیم رادوشوویچ چگونه پرسپولیس را با دردسر مواجه کرد. امیدوارم در این رابطه انتخاب مناسبی انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی