نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
دستور دادند حجازی و پورحیدری را اخراج کنم؛ خودم استعفا کردم اما زیر بار اخراج آنها نرفتم! +فیلم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نادر فریادشیران از روزهایی گفت که به او دستور دادند منصور پورحیدری و ناصر حجازی را از باشگاه استقلال اخراج کند.

به گزارش خبرورزشی، نادر فریادشیران را همه به عنوان دروازه بان و مربی دروازه بانی اسبق تیم ملی می شناسند اما همین دروازه بان در دهه ۶۰ بیش از ۱۸ ماه مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت. برای بررسی آن دوران حیات باشگاه استقلال که در رسانه ها کمتر درباره اش حرف زده شده، نادر فریادشیران به استودیو خبرورزشی دعوت کردیم. طی روزهای آینده گفتگوی مفصل امیرعباس واسعی با نادر فریادشیران در خبرورزشی منتشر می شود اما برای پیش درآمد بد نیست این بخش از گفتگو را ببینید و بخوانید...

فریادشیران از مدیری می گوید که از طرف سازمان تربیت بدنی مسئول وقت استقلال شده بود و می خواست با دست فریادشیران، بزرگان استقلال را حذف کند. این بخش را ببینید و برای پی بردن به تمام ماجرا منتظر انتشار گفتگوی کامل باشید.

نادر فریادشیران: هیچ درکی از زندگی حرفه‌ای یک ورزشکار نداشت. حالا مشکلات شدیدتر و بزرگتری هم داشتیم. مثلاً یک بار گفت رضا رجبی را بیرون بیانداز، گفتم: چرا؟ گفت او در مدرسه فلان کار را کرده است! گفتم آخر من هم در مدرسه عیناً همین کار را کرده ام! اینکه نشد دلیل که یک بازیکن حرفه‌ای را در سن بالا به خاطر چنین کاری در نوجوانی اخراج کنیم.

دایره دستورات ایشان برای اخراج این و آن تا کجا رسید؟

نادر فریادشیران: تا خود منصور پورحیدری به عنوان سرمربی و ناصر حجازی به عنوان کاپیتان! آن هم به دلایل غیر ورزشی و غیر فوتبالی و گاه حتی اتفاقاتی که در آن زمان هم نیفتاده بود و به گذشته برمی‌گشت.

و شما ترجیح دادید که خودتان بروید؟

نادر فریادشیران: بله در آخرین جلسه من به ایشان گفتم ما همه از یک خانواده هستیم. من هم مثل این‌ها فوتبالی هستم و همه این کارهایی که می‌گویید را من هم کرده‌ام. پس بهتر است من بروم و شما هر کار خواستید بکنید. آن زمان جوان بودم و هنوز شوق بازی داشتم. رگ آذری من هم بالا زده بود که زیر بار حرف ایشان نروم! حتی برخی می‌گفتند اگر حرفش را گوش نکنی از مدیریت شمال غرب تهران هم برکنار می‌شوی، من آن زمان ماشین دولتی در اختیارم بود و امکانات مدیریتی داشتم اما قید همه چیز را زدم و زیر بار حرف ایشان نرفتم. الان هم پشیمان نیستم، حتی تهدید هم شدم اما گفتم من یک ورزشکارم، خودم می‌روم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • Ali IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    هم مردم ازت خشنودند ،خودت ازخودت راضی و وجدانت آسوده ومهمتر ازمردم وخودت و وجدانت ،پروردگارنیز ازتو وکارکردت رضایت دارد موفق وسلامت خودت وخانواده ات باشید ودر پناه کردگار توانا وبخشایشگر.
  • ع ق QA ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    این دو اسطوره شش تا خوردن را ؟!
  • مسعود IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    درود به مردانگی و شرفت که زیر بار حرف آدم فاسد و ریاکار نرفتی و روی رفاقت و شرفت ماندی
  • حمید علوی CA ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    جهت آگاهی خوانندگان جوان که شاید براشون سوال پیش اومده باشه که اون شخص مجهولی که میخواسته شادروان منصورخان پدر استقلال و شادروان حجازی نباشن کی بوده عرض میکنم که ایشون جناب عباس کردنوری بودن. ضمنا دم آقای فریادشیران گرم. هر دو برادر (نادر و ناصر) انسانهای درست و اخلاق‌مداری هستن.
  • میرعباسی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    اون فرد کی بوده؟
  • حمید US ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    سلام فقط یک مسئله ذهن مرا درگیر کرده است: چرا همان وقت این حرفها را نزد؟
  • هومن حمید IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    اگر کیمیا علیزاده این کار را با یک استقلالی می‌کرد الان شده بودند منشوری
  • ح ر US ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    پـــرسپولیسیم، درود بـر شـرفت، درود به روان پاک شادروان پورحیدری وناصـز خان حجـــازی
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    کرد نوری ؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی