نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
۲ |
۰
سرمربی امارات آماده سورپرایز امیر قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی، تیم ملی فوتبال کشورمان را پس از چند ماه در شرایطی به دیدار قرقیزستان فرستاد که ترکیب تیم ملی تغییرات زیادی داشت.

تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران در حالی قرار است این هفته به مصاف هم بروند که به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی باید خودش را برای یک سورپرایز از سوی سرمربی تیم ملی کشورمان آماده کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل قرقیزستان تیم کشورمان را با ترکیب علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، محمد امین حزباوی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، علی قلی‌زاده، امید نورافکن، سامان قدوس، مهدی قائدی، سردار آزمون و مهدی طارمی در حالی به میدان فرستاد که از این ترکیب در آخرین دیدار تیم ایران مقابل امارات تنها ۴ نفر در ترکیب حضور داشتند.

سرمربی امارات آماده سورپرایز قلعه‌نویی

این در شرایطی است که تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار سوم بهمن ماه سال گذشته که آخرین رویارویی تیم ملی مقابل امارات بود با ترکیب: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون به میدان رفت که از آن ترکیب حالا تنها ۴ بازیکن در جمع نفرات تیم ملی در دیدار مقابل قرقیزستان به میدان رفتند یعنی علیرضا بیرانوند، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون.

بدون شک سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال امارات برای دیدار مقابل شاگردان امیر قلعه نویی بارها و بارها آخرین مسابقه تیم ملی مان مقابل قرقیزستان را خواهد دید چرا که تیم ملی کشورمان بعد از گذشت ۸ ماه از آخرین دیدار با امارات در جام ملتها تغییرات عمده ای در ترکیب اصلی‌اش داده است.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و کشورمان ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه هفته جاری در شهر العین آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رمضانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    دل تو دل پرسپولیسی جماعت نیست برای باخت تیم ملی و امیرش. امیرخان ناکامشون کن
  • صدررا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    اره دیگه پول میخواد قلعه نویی رو سوپرایز کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی