نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
۲۴
فرشید سمیعی با یک تبریک، خرجش را از شهریاری جدا کرد/ تولدت مبارک جواد، خوش آمدی پتف!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تبریک تولد جواد نکونام از سوی باشگاه استقلال، این گمانه زنی را در فضای مجازی و هواداران استقلال به وجود آورده که فرشید سمیعی به دنبال سفیدنمایی خود در ماجرای اختلاف احمد شهریاری و جواد نکونام است.

به گزارش خبرورزشی، شب گذشته صفحه رسمی باشگاه استقلال پست مشترکی با صفحه رسمی باشگاه اوساسونا به مناسبت روز تولد جواد نکونام، سرمربی خود منتشر کرد و این روز را به جواد نکونام تبریک گفت. اما پشت پرده این تبریک از سوی باشگاه استقلال، هدف فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه است که گفته می شود فرشید سمیعی با انتشار این پست قصد مبرا کردن خودش در ماجرای اختلاف احمد شهریاری و جواد نکونام را دارد.

با توجه به ماجراها و حواشی پیش آمده در هفته های اخیر و انتشار خبر برکناری جواد نکونام، اخباری در روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه چند روز پیش جلسه ای در داخل باشگاه استقلال با هدف اخراج جواد نکونام برگزار شده است و مدیران این باشگاه، قصدشان زمینه سازی برای حذف نکونام بود.

انتشار پست تبریک باشگاه استقلال از سوی فرشید سمیعی این گمانه زنی را میان هواداران تیم استقلال به وجود آورده است که فرشید سمیعی با انجام این گونه کارها به دنبال سفیدنمایی و ظاهر سازی است و رویه جدید سمیعی با جلسات برگزار شده داخل باشگاه استقلال با هدف اخراج نکونام و تاکید به ضرورت فضاسازی در کانال های هواداری منافات دارد.

گفتنی است پس از انتشار خبر اختلاف احمد شهریاری و جواد نکونام، برخی کانال های تلگرامی در تلاشند به هواداران تیم استقلال ثابت کنند فرشید سمیعی نقشی در اخراج نکونام نداشته و حامی سرمربی استقلال است، آن هم درست در روزی که مدیرعامل استقلال برای پتف بلغار بلیت سفر به تهران را ارسال کرده است.

یعنی همان موقع که دوستان داشتند به اتفاق اوساسونایی ها برای جواد نکونام تولدت مبارک می خواندند در حال خوش آمدگویی به جانشین بلغاری جواد هم بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲
  • علی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    اگر نکونام را کنار گذاشت خودش باید قبل از او برود .فقط نکونام .اتحاد، اتحاد، اتحاد، اتحاد 💙💙💙💙
  • مربی فوتبال دکتر مسی پایکاری فشندی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    فقط نکونام می ماند در استقلال در این شرایت هرگز نبایدمربی عوض کند استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی