نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
۵ |
۱
تیر اطرافیان فرشید سمیعی به سنگ خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد تیر حامیان فرشید سمیعی در فضای مجازی به سنگ خورد.

به گزارش خبرورزشی، درحالی که باشگاه استقلال به تغییر سرمربی بسیار نزدیک شده، امروز در سوشال مدیا فضای عجیبی به وجود آمده بود و ردپای برخی از نزدیکان فرشید سمیعی در آن دیده می‌شد. گویا تلاش زیادی صورت گرفت تا مدیرعامل استقلال همسو و نه مقابل جواد نکونام نشان داده شود؛ آن هم با این کلیدواژه‌ها که مدیرعامل استقلال رو به روی تصمیمات احمد شهریاری ایستاده و حامی سرمربی تیم است. با این حال انگار استراتژی آنها جواب نداده است!

جواد نکونام امشب پس از تمرین تیمش یک مصاحبه توفانی انجام داد و همه را به توپ بست؛ از جمله فرشید سمیعی. همین موضع نشان می‌دهد ترفند اطرافیان مدیرعامل استقلال برای دور نگه داشتن وی از این فضا و سیاستی که به خرج دادند، غلط بوده است.

آنها امیدوار بودند همان طور که ظهر امروز بوقچی های تجمع کرده مقابل باشگاه استقلال به سمیعی فحاشی نکردند جواد نکونام هم در مصاحبه اش علیه مدیرعامل موقت استقلال حرف نزند اما جواد نکونام حرف زد، تند هم حرف زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کامران زارعی IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    مدیریت باید صدرصد تغییرکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی