نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
۸ |
۱
شوخی خنده دار برای توجیه سکوت سرمربی استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از روز گذشته اخباری در مورد دلیل سکوت سرمربیگری استقلال در قبال خرید بازیکنان بوسنیایی و عملکرد استقلال در نقل و انتقالات منتشر شده که بیشتر شبیه به یک شوخی است

خبرورزشی | سوالی که این روزها ذهن هواداران استقلال را به خود مشغول کرده این است که چرا سرمربی تیمشان در واکنش به عملکرد مدیران استقلال در نقل و انتقالات و وضعیت نابسمان باشگاه روزه سکوت گرفته و هیچ نمی گوید. در این بین برخی در فضای مجازی، ادعایی عجیب و خنده داری را مطرح می کنند. آنها شایعه کرده اند مجوز فعالیت جواد نکونام به این شرط صادر شده که مصاحبه نکند و دلیل سکوت سرمربی استقلال ممنوع المصاحبه بودن اوست!

جالب اینجاست همان کسانی که تا همین چندماه پیش می گفتند موضوع مجوز فعالیت نداشتن جواد نکونام دروغ است و او ممنوع الفعالیت نیست، حالا می گویند به شرطی مجوز فعالیت سرمربی استقلال صادر شده که مصاحبه ای انجام ندهد. 

در کمال تعجب، تایید و تکذیب مشکل مجوز جواد نکونام برای آقایان هم منفعتی شده و هرجا به ضررشان باشد، مشکل مجوز کذب است و هرجا به نفعشان باشد، مشکل مجوز وجود داشته است!

این شایعه خنده دار در روزهایی منتشر شده که اعتراض ها به سکوت نکونام در مورد جذب بازیکنان بوسنیایی و عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات به اوج خود رسیده و بسیاری این سوال را دارند چرا سرمربی الان نگران جذب نشدن بازیکن با کیفیت و ملی پوش نیست؟ آیا استقلال فقط فصل قبل به بازیکن با کیفیت نیاز داشت؟

اینکه نکونام چرا سکوت کرده و حرفی در مورد شرایط باشگاه نمی کند، شاید بعدها مشخص شود اما اینکه بگویند او مجوزش را به شرط مصاحبه نکردن گرفته است، بیشتر به یک شوخی می ماند.

طبیعی است نکونام امروز باید پاسخ بدهد آیا وسواسی که فصل قبل برای جذب بازیکن داشت، این فصل هم دارد یا نه و اگر دارد، چرا در سالی که تیمش باید در لیگ نحبگان آسیا شرکت کند صحبتی در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیم نمی کند و نمی گوید آیا از جذب بازیکنان بوسنیایی راضی است یا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ع ق QA ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    بلآخره سفره ای پهنه همه باید بخورند چرا شلوغ می کنید هوادار نمی خواد بخوابه
  • سپاهان سرور سرخ هشت تایی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    طرفداران درویش مثل درویش شروع کردند برای قهرمان واقعی لیگ حاشیه درست کنند
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    پارسال هم وسواس نداشت فقط با خطیر دشمن بود و در آخر هم موفق شد هواداران را در برابر خطیر قرار دهد . در حق خطیر از طرف مربیان بازیکنان هواداران و هلدینگ خیلی نامردی شد . شک نکنید اگر زیر آبش را نمیزدند الان وضعمان خیلی بهتر از این بود
  • قهوه ساز دلونگی CH ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    کجاش عجیبه؟ مورد داریم به خاطر یک بغل باید ۱۰۰ جا تعهد بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی