نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
سنگربان کامرونی از ایران دور شد/ هایجک تیم سرشناس فرانسوی از پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای جانشین علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی کامرون است که مشغول مذاکره با یک باشگاه فرانسوی نیز هست.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس از طریق چند واسطه به دویس ایپاسی پیام داده شرایطش را زیر نظر دارد تا به موازات مذاکره با گزینه‌های دیگر، موقعیت جذب این گلر ۳۱ ساله کامرونی را هم بسنجد.

سنگربانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ هم برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و پس از سپری کردن یک نیم فصل در ابها عربستان، اکنون بازیکن آزاد است. البته ایپاسی در کنار پرسپولیس یک پیشنهاد هم از آمیان که تیمی سرشناس در دسته دوم فرانسه محسوب می‌شود، دریافت کرده و به همین دلیل برای انتخاب مردد شده است.

هنوز از شرایطی که پرسپولیسی‌ها برای جذب این دروازه‌بان بلندقامت کامرونی در نظر دارند اطلاعاتی در دست نیست اما در موقعیت فعلی پیشنهاد آمیان از لحاظ ورزشی برای ایپاسی جذاب‌تر است. مگر اینکه قهرمان ایران با یک آفر جالب و دستمزدی بالاتر، قصد هایجک این دروازه‌بان را داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    امیدوارم مدیران برای خرید دروازه بان مستعد هیچ کوتاهی نکنند. به امید قهرمانی آسیا و لیگ برتری که برامون از هربار مهم تر شده و همینطور جام حذفی که فصل پیش از دست دادیم.
  • کامران زارعی IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    قهرمان ایران؟باگلی که بیرانوند از یک متری در آورد و مثلا نه کمک داور دید ونه داور ،آفساید هم کمک داور ندید ،خبر ورزشی حداقل بگین قهرمان داوران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی