نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
۱ |
۰
گرت ساوتگیت کناره‌گیری کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ از سِمت خود کناره‌گیری کرد.

گرت ساوت‌گیت پس از شکست مقابل اسپانیا در فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در برلین، تصمیم گرفت از سرمربیگری انگلیس کناره‌گیری کند. با اینکه او تا سال ۲۰۲۶ با تیم قرارداد داشت، این باخت که دومین شکست متوالی سه‌شیرها در فینال یورو بوده، سؤالات زیادی را در مورد آینده او به وجود آورد.

این مربی اعلام کرده بود که در چند روز آینده تصمیم قطعی‌اش برای ادامه کار با تیم ملی انگلیس را خواهد گرفت و رسانه‌های انگلیسی تأیید کردند که او از سِمت خود کناره‌گیری کرده است و گزینه‌های احتمالی جانشینی او توسط اتحادیه فوتبال انگلیس تحت بررسی قرار گرفتند.

ساوتگیت با اعلام این خبر گفت: «به عنوان یک انگلیسی مغرور، افتخار می‌کنم که برای انگلیس بازی و مربیگری کردم. برای من اهمیت بالایی داشت و هرچه در توان داشتم در این مسیر انجام دادم. اما زمان تغییر و آغاز فصلی جدید فرا رسیده است. من جایگاه خود را ترک می‌کنم.»

بیشتر بخوانید: گزینه‌های جانشینی گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس معرفی شدند/ سرمربی سه‌شیرها تغییر می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    فرق مربیان حرفه ای دنیا با مربیان آماتور ایرانی اینجا مشخص می شه. انگلیس هم به هر حال خوب کار کرد و فینالیست شد ولی مربی اش کناره گیری کرد ولی مربیان ایرانی با وجود بازی ها ضعیف تیم ملی برابر سوریه و ازبکستان و قطر و امثالهم همچنان مدعی هستند!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی