نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
نقل و انتقالات لیگ برتر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نقل و انتقالات بی رمق فوتبال ایران برای فصل جدید، همچنان با ادعاهای زیاد ادامه دارد.

به گزارش خبرورزشی، فوتبال ایران یکی از مصادیق سال به سال دریغ از پارسال است؛ همین فوتبالی که که قاعدتا باید یکی از تارگت هایش، فصل نقل و انتقالات باشد! فصلی که به بدترین شکل ممکن در حال سپری شدن است.

بمب های فوتبال ما هر فصل خنثی تر از گذشته می شوند و آنچه در این نقل و انتقالات دیدیم، بمب نبودند! این «اسباب بازی های ترقه ای» که نمی توانند فصل یارگیری را پرحرارت کنند. گذشت آن زمان که یاغی ها ظاهر می شدند و برای فوتبالی ها سوژه ساز بودند. با خاتمه یافتن عصر یاغی ها، حتی ثروتمندترین باشگاه های ما نمی توانند در این بازار عجیب، خریدهای خوبی انجام بدهند.

واقعا این چه وضعش است؟ به کجای این فعل و انفعال، نقل و انتقالات درست و حسابی می گویند؟ تازه بخش زیادی از این چهره هایی که به تازگی تیمدار شدند یا قرارداد تازه منعقد کردند، فوتبال ایران را کثیف و آلوده می دانستند!

با آنها قبل از شروع فصل جدید، اتمام حجت می کنیم که اگر هنوز سر همان ادعاهای قبلی خود هستید، بیخود می کنید به فوتبال ایران برمی گردید و صاحب جایگاه می شوید! اما اگر قبول دارید که فوتبال ما هم مثل سایر پدیده های اجتماعی «خوب و بد» دارد، لطف کنید و کارتان را درست انجام بدهید.

اگر بازیکن هستید، به وظایف خود عمل کنید. اگر حکم سرمربیگری دارید، معلم باشید. اگر مدیر هستید، شیوه های درست مدیریت را در پیش بگیرید اما از این تاریخ به بعد، درست پس از عقد قرارداد با باشگاه مربوطه، دیگر هیچ احدالناسی حق ندارد به فوتبال ما تهمت بزند.

اگر داوران فوتبال ایران را قبول ندارید، اگر بودجه باشگاه را کافی نمی دانید، اگر با مدیر تیم سر لج دارید، اگر از روند نقل و انتقالات ناراضی هستید، اگر روش پرداخت ها را درست نمی دانید، اگر گمان می کنید نتایج لیگ «پشت پرده» و در تاریکخانه ها تعیین می شوند، اگر وزارت ورزش و فدراسیون را قبول ندارید، محبت کنید و بی خیال این فوتبال شوید.

فوتبالی که بمب هایش «ترقه» شده اند، آنقدر ارزش ندارد که خزعبلات نصف و نیمه بعضی ها را در کوران لیگ تحمل کند. این فوتبال همین است که هست؛ شما یا دوست دارید زیرمجموعه اش باشید یا دوست ندارید. تکلیف خودتان را همین حالا روشن کنید...

در همین ارتباط: 

تیزر باشگاه استقلال برای رونمایی از بمب نقل و انتقالات

سهمیه‌های خارجی که سوختند/ ضرر بزرگ پرسپولیس و سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • نیما IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    میشه بگیدازچه می سوزین
    • Aryanz Arena IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      بنام خدا.ازرامین رضاییان🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💙💙💙💙💪🍅🥫
  • ایران وطنم IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    درود برشرفت .خیلی متن زیبا و بامعنی نوشتی واتمام حجت کردی با همه کسانی که توی این فوتبال به نوعی نقش دارند دمت گرم.
  • داود IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    مصرف پماد سوختگی و خورد آب یخ فراوان
  • مرتضی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    خودت فهمیدی چی گفتی؟ فازت چیه؟
  • محمدطاها CA ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    بسیار عااالی و نکته بینانه👌💙حرف حساب جواب ندارد👋آقای زهرابی فقط با حرص از این فوتبال ننویس، لب کلام همون که انتهای متن گفتی فوتبالمون همین است که هست👌
  • سپهر IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    دمت گرم چه متنی .🤣لیاقت استقلال همینه🤣عالی بود حال کردم .واقعا ک بیخود میکنید 🤣
  • هومن US ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    کلا در فوتبال ایران دیگه ستاره ای نمانده . ستاره در فوتبال های باز و تهاجمی دیده می شود. برای همین بازیکن خوب در تیم های استقلال اهواز و سپاهان پیدا شدند. باقی تیم ها ۱۰ نفری روی خط دروازه بالا ، پایین می پرند . ستاره ساخته نمی شود. فرض کنید رونالدو و مسی در کالچو زمان کاپلو بازی می کردند . یا ستاره نمی شدند یا فوتبالشان قبل از ۳۰ سالگی به فنا می رفت مثل فان باستن و گولیت. تا وقتی داور ها مدافع فوتبال تهاجمی نباشند و در ۱۸ قدم مواظب مهاجم نباشند و بازیکن های خشن را به سرعت اخراج نکنند. فوتبال ما پس خواهد رفت .
  • کامران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    خخخخخخ... بدجوری سوخته...
  • اوتیس FR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    کیه؟؟؟کیییه؟؟؟؟کیییییییییه؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی