پاسخ کنعانی زادگان در مورد اخراج سروش رفیعی/ با همه خوب هستیم و با کسی مشکلی نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی را ۱۰ نفره ادامه دادیم و مزد زحمت‌مان را گرفتیم و حتی می‌توانستیم ببریم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از تساوی یک - یک تراکتور تبریز مقابل پرسپولیس گفت: بازی را خوب شروع کردیم. تراکتور خوب بود و ما هم به تازگی از فصل بدنسازی خارج شده‌ایم و تا هفته سوم، چهارم اتفاق خاصی نمی‌افتد. سال گذشته تا نیم فصل اول ۷ امتیاز عقب بودیم و در رده سوم قرار داشتیم اما در ادامه برگشتیم.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی عنوان کرد: صحنه‌ای که دیدم فکر نکنم اخراج داشت. بازی را ۱۰ نفره ادامه دادیم و مزد زحمت‌مان را گرفتیم و حتی می‌توانستیم ببریم.

مدافع پرسپولیس در خصوص حضور علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیل‌فر در تراکتور گفت: ما با هم دوست هستیم و در تیم ملی کنار هم قرار داریم. چند بازیکن سال گذشته در پرسپولیس بودند و امسال به تراکتور آمده‌اند.

کنعانی‌زادگان درباره برخورد گرم با دراگان اسکوچیچ که زمانی در تیم ملی اعتقاد زیادی به او داشت، یادآور شد: ما با همه خوب هستیم و با کسی مشکلی نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ن IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    سروش کارش همین پار سال هم همین کارا رو می کرد باید نیمکت نشین باش
  • کارگر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    اتوبوس دوست بلا👺
  • سالار IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    حسین آقا وقتی زیادی خوب باشی باهات اینکارا رو می‌کنن.فوابال ما سرتا پا فساد و لابی و بی عدالتیه.شما بازی استقلال و ملوان رو نگاه کن کاملا به این بی عدالتی و لابی کردنها پی میبری.تیم قدرتمند و با صلابت شهرستانی ملوان فوتبال بازی میکنید و گل می‌زند در مقابل تیم بی عرضه و ....استقلال هر بار با پنالتی.... این عمق فاجعه فوتبال ماست اگه ملوان ده بار دیگه جلو میوفتاد بازم ده پنالتی واسه استقلال میگرفتن تا بازی را نبازد چون دستور این بود‌....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی