جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
۱۰ |
۱
پیش‌بینی درست گاریدو و تعویض کنعانی زادگان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تعویض محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۸۰ بازی در حالی که پرسپولیس نیاز به گل داشت در نوع خودش جالب به نظر می رسید

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که پرسپولیس یک گل از تراکتور عقب بود و این توقع از گاریدو می رفت تا پس از به میدان فرستادن صادقی و علیپور با به میدان فرستادن چند عنصر هجومی دیگر، میل به تهاجم تیمش را افزایش دهد، او در دقیقه ۸۰ تصمیم عجیبی گرفت و در خط دفاعی جا به جایی انجام داد. این گونه که کنعانی زادگان را از میدان خارج کرد و مرتضی پورعلی گنجی را به زمین فرستاد. تعویضی که باعث شد تا در همان لحظه و حتی پس از مسابقه نقدهایی را متوجه خود کند. اما واقعیت امر این است که دلیل این تعویض کاملا به مسائل روحی - روانی بازیکنان و داور و همین طور جو حاکم بر ورزشگاه یادگار امام مرتبط بود.

عقربه های ساعت ورزشگاه یادگار دقیقه ۷۴ را نشان می داد که یک درگیری در کنار زمین و خارج از محوطه جریمه پرسپولیس بین کنعانی زادگان و مهدی ترابی رخ داد که بر آن، کنعانی و ترابی شانه به شانه شدند و سپس مهدی ترابی روی زمین واژگون شد و داور خطا نگرفت و دستور به ادامه بازی داد.

در ادامه و پس از این که مهدی ترابی متوجه دستور وحید کاظمی برای ادامه بازی شد با همان سبک و شیوه همیشگی دستها را بالا برد و با فریاد به این تصمیم اعتراض کرد اما داور خلاف دیگر صحنه های بازی که به بازیکنان معرتض تذکر محکم و جدی می داد، جریان بازی را تعقیب کرد و همراه با توپ از صحنه دور شد.

اعتراض شدید ترابی و واکنش نشان ندادن گروه داوری به فریادهای این بازیکن به خودی خود کافی بود تا جو ورزشگاه یادگار امام تبریز به یک باره متشنج شده و انواع و اقسام شعارها علیه داور و همین طور محمدحسین کنعانی زادگان سر داده شود. نیمکت نشین های تراکتور همراه با تماشاگران خواهان برخورد داور با این صحنه بودند و عجیب این که داور مسابقه چند لحظه بعد سروش رفیعی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. خطا و کارت قرمزی که از سوی داوران VAR و در هدست به او دیکته شد تا پرسپولیس ۱۰ نفره شود.

اخراج سروش رفیعی دیگ جوشان ورزشگاه یادگار را سر ریز کرد و گاریدو در آن لحظات سخت و نفس گیر تصمیم گرفت کنعانی زادگان را که به خاطر جو ورزشگاه تا حدی از نظر روحی افت کرده بود را از بازی خارج کرده و دیگر مدافع ملی پوش خود یعنی مرتضی پورعلی گنجی باتجربه و پر روحیه را راهی زمین کند. تعویضی که حالا مشخص می کند چقدر درست بوده و باعث شد تا پرسپولیس که به گل نیاز داشت وارد جریان های روانی و حواشی داخل میدان نشده و تنها به گلزنی فکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حمید GB ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    درست تمرین تصمیم بیرون کشیدن سروش بین دونیمه، حتی زودتر، بود. دیروز اصلا روز سروش نبود و قابلیت انجام وظایف خود را نداشت.
  • نگار UA ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    هم گل تراکتور اشتباه بوده، هم اخراج سروش رفیعی باید زرد میداده، متاسفانه میخوان جلوی قهرمانی پرسپولیس رو بگیرن و تیم رو توی حاشیه ببرن
  • ق ر IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    این داور ویدیویی چه کار کردی دارد ولی چرا فصل قبل بازی رفت در دقیقه ۶۵ خطای بازیکن استقلال‌ را نگرفت که تمامی کارشناسان گفتن کارت قرمز داشت
    • داوود IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
      فصل گذشته اصلا var وجود نداشت همش بازی بود
  • مهدی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    تیم داوری چه با وی ای ار چه بدون وار برعلیه پرسپولیس سوت می‌زنه باید ازشون شکایت کنن و ببینن مشکلشون با تیم چی هست که با بی عدالتی سوت میزنن و تصمیم میگیرن
  • کیان IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    نمیدونم چرا همش باید این موعود استقلالیفر مسئول اتاق وآر باشه.قحط الرجاله یا....؟
  • کیان GB ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    پرسپولیس ده نفره که شد بهتر بازی کردند چه خوب مربی پرسپولیس در همان تعویض اول علیپور را به جای سرورش رفیعی به میدان می فرستادند که روز کاملا ناموفقی داشتند و حتی به کرنرهای پرسپولیس هم‌رحم نکردند !!!
  • . IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    این ته سروش اخراج شد خوبه چون فرصت بازی به یاسین میرسه که قطعا چون جوان تره بهار عمل میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی