نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
علامت سؤال بزرگ در مدیریت استقلال؛ چه کسی برای باشگاه تصمیم می‌گیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها در باشگاه استقلال تصمیم ساز و تصمیمی گیرنده اصلی کیست که نکونام برنامه‌هایش را با او هماهنگ، تنظیم و اجرایی می‌کند!

با توجه به شرایط اخیر پس از تغییر مالکیت باشگاه از وزارت ورزش و جوانان به شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس همچنان این موضوع برای هواداران و پیشکسوتان به شکل مبهم باقی مانده که چه کسی در این مجموعه بزرگ و عریض و طویل در حال تصمیم گیری است؟

در شرایطی که از مدت‌ها قبل (یعنی از اول اردیبهشت ماه سال جاری) بحث مالکیت باشگاه و اعطای آن به شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس مشخص شد هنوز معلوم نیست چه کسی در این مجموعه پرمخاطب برای باشگاه استقلال تصمیم‌سازی می‌کند؟

یک روز صحبت از شهریاری است، یک روز صحبت از فرشید سمیعی! روز دیگر از فردی نزدیک به مالکان اصلی باشگاه خبر می‌دهند و روز دیگر موضوعات دیگری مطرح می‌شود.

در این میان این تیم استقلال است که در بحرانی‌ترین و حساس‌ترین روزهای خود در فصل نقل و انتقالات با اوضاع و احوال عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می‌کند و مشخص نیست سرانجام این تیم می‌تواند با یارگیری قوی و خوبی به لیگ برتر بیاید یا نه!

قطعاً هرچه زودتر نفر تصمیم گیرنده و قاطع در ارتباط با جذب بازیکن برگزاری اردوهای تمرینی و ورود به مسائل ریز و درشت باشگاه مشخص شود این موضوع می‌تواند هم به نکونام کمک کند و هم به کل اعضای تیم .

در حال حاضر روزبه چشمی و دیگر بازیکنان تیم به طور قطع نمی‌دانند که آیا فرشید سمیعی در باشگاه استقلال می‌ماند یا نمی‌ماند! یا در پست مدیرعاملی حضور خواهد داشت یا نه. اما اگر این موضوع از سوی مالکان باشگاه و افراد اصلی تصمیم گیرنده به شکل واضح و روشن به اطلاع اعضای تیم برسد قطعاً این موضوع می‌تواند کمک بسیار زیادی به جواد نکونام و بازیکنان تیمش بکند تا در مسیر پرفراز و نشیبی که در فصل بدنسازی لیگ برتر بیست و چهارم و مسابقات این دوره در پیش دارند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری را برای خود انجام بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی