نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی قبل از دیدار حساس فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴، در مورد مشکلات مصدومیتش در طول تورنمنت صحبت کرد و اعلام کرد که ترسش به طور کامل از بین رفته و آماده قهرمانی‌ست.

لیونل مسی برای دومین بار به دنبال قهرمانی در کوپا آمریکاست. مشکلات تناسب اندام مانع از این شد که او بتواند آنطور که شایسته است در خدمت تیم ملی کشورش باشد و مصدومیت عضلانی او را مجبور کرد تا در دیدار مرحله گروهی با پرو شرکت نکند. او اولین گل خود را در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ در برد نیمه‌نهایی مقابل کانادا به ثمر رساند و ادعا می‌کند که برای دیدار با کلمبیا در فینال به فرم ایده‌آل خود بازگشته و آماده است تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

برنده هشت توپ طلا در مورد مبارزه با مشکلات فیزیکی به دی‌اسپورت گفت: «در بازی با کانادا از نظر بدنی حس خیلی خوبی داشتم. در دیدار با شیلی مشکل عضلانی در ناحیه ران داشتم و راحت بازی نکردم. کند شده بودم و این موضوع آزارم می‌داد. به بازی با اکوادور به موقع رسیدم و مصدومیتم خوب شده بود اما از نظر ذهنی هنوز آماده نبودم. در آخرین بازی مقابل کانادا ترسم کاملا از بین رفت، احساس بهتری داشتم و برای فینال از آن هم احساس بهتری خواهم داشت.»

مسی با ۴۴ جام قهرمانی به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ شناخته می‌شود و مصمم است در هنر جمع‌آوری جوایز، بیش از پیش الهام‌بخش نسل بعدی باشد. وی افزود: «این نسل بسیار جوان است و قهرمان آمریکا و جهان شده... آنها ۲۳، ۲۴ و ۲۵ سال دارند و هنوز راهی طولانی با تیم ملی در پیش خواهند داشت. امیدوارم تمایل خود برای ادامه پیروزی، رقابت و انتقال همین پیام به کسانی که بعد از آنها می‌آیند را از دست ندهند. برای من مهمترین چیز داشتن یک گروه خوب است و از این طریق، دستاوردها هم حاصل می‌شوند.»

آرژانتین در سال ۲۰۲۱ قهرمان کوپا شد و سپس در فینالیسیما قهرمان اروپا ایتالیا را شکست داد. مسی سپس الهام‌بخش یک قهرمانی به یاد ماندنی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شد و سوالاتی در مورد اینکه مهاجم ۳۷ ساله چند بازی ملی دیگر انجام خواهد داد، مطرح شد. هنوز پاسخی قطعی به این سوال داده نشده و احتمال اینکه در جام جهانی ۲۰۲۶ هم بتوانیم از تماشای بازی‌های مسی لذت ببریم، زیاد است.

بیشتر بخوانید: فینال کوپا آمریکا تحت تأثیر شکیرا!/ مسی بیشتر استراحت می‌کند تا خواننده کلمبیایی آهنگ اجرا کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی