نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
مقابل ساختمان دفتر هلدینگ خلیج فارس شلوغ شد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حوالی ظهر امروز مقابل هلدینگ خلیج فارس تجمع شد اما این تجمع، مربوط به هواداران استقلال نبود.

صبح امروز مقابل ساختمان دفتر هلدینگ خلیج فارس جمعیت زیادی حضور داشتند. هلدینگ خلیج فارس در ایام شهادت سالار شهیدان مقابل ساختمان خود ایستگاه صلواتی دایر کرده است که باعث شده افراد زیادی مقابل این ساختمان حضور داشته باشند. گفته می شود هلدینگ خلیج فارس امروز بسته های غذایی بین مردم پخش کرده است و حضور مردم باعث تجمع مقابل این ساختمان شده است.

اما با توجه به اینکه شایعاتی در فضای مجازی برای تجمع هواداران استقلال برای اعتراض به روند نقل و انتقالاتی باشگاه به گوش می رسید، در روزهای پنجشنبه و جمعه اخبار امیدوار کننده ای در فضای مجازی منتشر شد تا هواداران استقلال را به آینده نقل و انتقالاتی این تیم امیدوار کند. با تمدید قرارداد روزبه چشمی هافبک محبوب استقلالی ها و پخش خبر ماندن سید حسین حسینی کاپیتان آبی ها و انتشار خبر مذاکره رامین رضائیان و سامان فلاح با استقلال، امید به هواداران این تیم تزریق شد تا فعلا از اعتراض به عملکرد مدیریت این باشگاه و هلدینگ خلیج فارس منصرف شوند.

البته صبح امروز چند ده نفر از هواداران استقلال به ساختمان هلدینگ مراجعه کردند اما حضور آنها زیر سایه حضور مردم و عزاداراران محرم قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی