نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
مذاکره واسطه‌ها با فدراسیون و قلعه‌نویی ممنوع شد/ تیم ملی گول بازی با برزیل و آرژانتین را نمی‌خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واسطه‌ها اجازه مذاکره با سرمربی تیم ملی و مدیران ارشد فدراسیون بابت انتخاب حریف تمرینی را ندارند.

همواره در آستانه آغاز مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی این شایعه مطرح می‌شود که تیم ملی چند دیدار تدارکاتی مهم برگزار خواهد کرد و برخی واسطه‌ها از طرف شرکت‌های بزرگ مدعی می‌شوند که می‌توانند زمینه برای برگزاری تقابل دوستانه میان ایران با تیم‌های بزرگی همچون: برزیل، آرژانتین، انگلیس، ایتالیا و... را فراهم کنند ولی این دفعه قضیه اصلاً به شکلی که تصور می‌شود، نیست و جدا از بحث تحریم‌ها و مسائل مالی، برنامه‌ریزی فیفا تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد ما بازی دوستانه برگزار کنیم.

یکی از مدیران فدراسیون در این رابطه به خبر ورزشی گفت: طبق برنامه‌ای که فیفا برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی اعلام کرده و ما هم آن را در اختیار رسانه‌ها گذاشتیم، تیم ملی فوتبال ایران از شهریور امسال تا خرداد سال آینده حتی یک فیفا دی برای برگزاری دیدارهای دوستانه ندارد و تمام روزهای فیفا از همین حالا جهت انجام مسابقات انتخابی جام جهانی به طور کامل رزرو شده‌اند بنابراین اگر واسطه یا شرکتی بگوید که ‌می تواند زمینه برای برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی را فراهم کند، قطعاً این مسئله صحت ندارد و صرفاً یک فضاسازی است که با واقعیت جور در نمی‌آید چون تقویم فیفا در اختیار امیر قلعه نویی قرار گرفته و واسطه‌ها نمی‌توانند در این رابطه دروغ بگویند. ما تا خرداد سال 1404 باید ۱۰ مسابقه رسمی در چهارچوب پیکارهای انتخابی جام جهانی انجام بدهیم و حتی یک روز هم زمان خالی برای برگزاری دیدار دوستانه نداریم بنابراین شایعه جدال با برزیل، آرژانتین و تیم‌های درجه اول جهان در قالب دیدارهای دوستانه را تحت هیچ شرایطی باور نکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا FR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    اگر شما هم بخواهید برزیل و آرژانتین خودشون نمیخوان با تیم گروهبان قندلی بازی کنند.
    • 💙💙💙💙 IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      تا وقت هست قلعه نو رو برکنار کنید و یک مربی درست درمون خارجی بیارید این تیم هر روز با ایشون فقط رو به نابودی حرکت میکنه تنها آرزوی امیر قلعه‌نویی نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی
  • ن IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    لابد میشه من فک میکنم مسولین نمی خوان ما با تیم خوب بازی کنیم و همینو بهانه میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی