نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
۶ |
۲
استقلال غرق در حاشیه و اعتراض؛ مقصر کم کاری کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشخص نبودن مقصر ناکامی تیم استقلال در نقل و انتقالات با سکوت سرمربی این تیم همچنان ادامه دارد.

پس از قطع همکاری علی خطیر مدیرعامل وقت تیم استقلال با هولدینگ خلیج فارس، جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در مسیر بازگشت کاروان این تیم از تبریز در مصاحبه ای مدعی شد: استقلال از امشب به آرامش رسید، همه از برکناری خطیر خوشحال شدند.

باتوجه به اینکه در برخی رسانه ها علی خطیر مقصر حواشی استقلال جلوه داده شده بود، برخی هواداران استقلال گمان می کردند با رفتن علی خطیر مشکلات این تیم حل شود و آبی پوشان از شر حاشیه ها خلاص شوند. اما با گذر زمان مشخص شد که نه تنها مشکلات و حواشی استقلال کم نشد بلکه بیشتر هم شد، تا جایی که حالا صدای اعتراض هواداران این تیم بلند شده و هولدینگ خلیج فارس و کادرفنی را مقصر حواشی و ناکامی در نقل و انتقالات می دانند.

حواشی ایجاد شده و کندی عملکرد باشگاه و نارضایتی هواداران سوالی را در ذهن هواداران این تیم به وجود آورده که آیا بازهم مقصر حواشی ایجاد شده علی خطیر است؟ سکوت سرمربی آبی ها نیز باعث شده تا مقصر حواشی استقلال، گمنام بماند. او که فصل قبل به هیچ قیمتی حاضر به سکوت نبود!

بیشتر بخوانید: اختر: پول نه، سمیعی از استقلال ماشین هم گرفته!/ هنوز نمی دانم چه کسی برای تیم بازیکن می خرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمدطاها IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    خب هر فصل شاهد این آشفتگی، شلختگی، سوءمدیریت و هزاران بی برنامگی دیگه تو باشگاه هستیم دیگه عادی شده، گویا قرار نیست آب خوش از گلوی هواداران استقلال پایین بره..
    • نیلوفرآبی💙 IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      ماهواداران استقلال خواهان اخراج دلالها از تیم محبوبمان هستیم .همانهایی که بارد کردن ارونوف ومنتظرمحمد دوجام رااز ماگرفتند😞💙🖤😞💙🖤😞💙🖤😞💙🖤
  • محمدطاها IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    کارمون به جایی رسیده که باید نقل و انتقالات تیمهای دیگه رو رصد کنیم، مالک باشگامون بزرگترین هلدینگ است اما حاضر نیست سر کیسه رو شل کنه یه دو تا بازیکن تاپ بخره..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی