نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
لیونل مسی پس از اولین گل؛ این آخرین حضور من است.../ باید لذت ببرم؛ باید جشن بگیریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی اولین گلش در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ را در نیمه‌نهایی مقابل کانادا به ثمر رساند و بعد از بازی اذعان داشت که باید از لحظه لحظه فوتبال نهایت لذت را ببرد چراکه به پایان راهش نزدیک می‌شود.

تیم ملی آرژانتین بامداد چهارشنبه کانادا را با نتیجه ۲-۰ شکست داد تا به فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ راه پیدا کند. خولیان آلوارس در دقیقه ۲۲ با پاس رودریگو دی‌پائول اولین گل آلبی‌سلسته را به ثمر رساند و مسی در دقیقه ۵۱ اولین گلش در این تورنمنت را با پاس انسو فرناندس ثبت کرد.

آرژانتین تنها یک بازی دیگر تا رسیدن به جام قهرمانی کوپا آمریکا فاصله دارد و مسی که به اواخر دوران حرفه‌ای خود رسیده بعد از بازی اذعان داشت: «اجازه دهید از چیزی که با تیم ملی در حال تجربه آن هستیم لذت ببریم. این که بار دیگر به فینال برسیم و مدعی اصلی باشیم آسان نیست. این کار بسیار دشواری است و ما باید از این وضعیت نهایت استفاده را ببریم. من از این اتفاق مانند تمامی اتفاقات خوب چند وقت اخیر بسیار لذت می‌برم و به خوبی می‌دانم که این شاید آخرین نبرد من باشد. کاری که تیم ملی انجام داده تاریخی است. تورنمنت بسیار سخت با دمای هوا بسیار بالایی را پشت سر گذاشتیم. حضور مجدد در فینالی دیگر بسیار ارزشمند است.

کوپا آمریکا یک تورنمنت متفاوت و بسیار رقابتی است و و هرسال سخت‌تر نیز می‌شود ما تلاش خواهیم کرد تا دوباره قهرمان کوپا شویم. این واقعیت که دوباره به بازی فینال رسیدیم باید مورد توجه قرار بگیرد و باید آن را جشن بگیریم. این چهارمین فینال متوالی است که در آن حضور داریم. گفتنش آسان است اما طی کردن این مسیر خیلی سخت بود. اجازه دهید از این لحظات لذت ببریم. یک فینال دیگر در پیش است. می‌دانم که به اواخر فوتبالم رسیده‌ام و می‌خواهم از لحظه لحظه آن نهایت لذت را ببرم. این آخرین کوپای من است و باید از آن لذت ببرم چون چاره‌ای جز این نیست.»

آرژانتین بامداد روز دوشنبه از ساعت ۳:۳۰ در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار اروگوئه - کلمبیا خواهد رفت و این شانس را دارد تا برای دومین دوره متوالی قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: لیونل مسی به علی دایی رسید/ اسطوره آرژانتینی در فینال از شهریار گذر می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی