نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
خوان کارلوس گاریدو؛ اولین اسپانیایی و هفدمین خارجی روی نیمکت پرسپولیس/ سرمربی سابق ویارئال، برانکو و اوسمار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان کارلوس گاریدو هفدهمین سرمربی خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس است و باید دید بین موفق‌ترین‌ها قرار می‌گیرد یا با ناکامی از ایران خواهد رفت؟

بعد از جدایی اوسمار لوس ویرا از پرسپولیس، مدیران این تیم در نهایت خوان کارلوس گاریدو را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد و مراسم معارفه این مربی اسپانیایی یکشنبه برگزار شد.

گاریدو اولین سرمربی اسپانیایی تاریخ پرسپولیس است، با این حال مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار او خواهد بود. از ۱۶ سرمربی خارجی پرسپولیس ۵ نفر حکم اخراج دریافت کردند و سایر مربیان یا خودشان جدا شدند و یا با اتمام قراردادشان دیگر حاضر نبودند در پرسپولیس بمانند و یا باشگاه پرسپولیس قصد تمدید قرارداد با آن‌ها را نداشت.

از ۲۰ سرمربی اخیر پرسپولیس، ۱۰ سرمربی خارجی بودند که از این تعداد، ۶ نفر تنها یک نیم فصل روی نیمکت پرسپولیس قرار داشتند. در طول تاریخ هم تنها ۴ سرمربی موفق شدند پرسپولیس را قهرمان کنند. آلن راجرز و استانکو پوکلپوویچ هر کدام ۲ بار، برانکو ۳ بار و اوسمار ویرا هم یک بار توانستند با پرسپولیس قهرمانی در فوتبال ایران را جشن بگیرند.

حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار گاریدو خواهد بود و او می‌تواند با پرسپولیس به قهرمانی برسد یا شرایط برای او طور دیگری رقم خواهد خورد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی