نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
ماموریت سنگین مدیرورزشی بارسلونا؛ این ۲ ستاره ماندنی هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا بار دیگر با مشکلات زیادی در پنجره نقل و انتقالات دست و پنجه نرم می‌کند و این ماموریت دشوار به دکو داده شده تا هرطور که می‌تواند رافینیا را راضی به رفتن کند.

بارسلونا اگر قصد تقویت تیم خود را دارد باید در این تابستان بازیکن بفروشد اما مسئله اصلی آنها این است که بازیکنانی که آنها قصد فروششان را دارند تمایلی به ترک باشگاه ندارند. دکو مدیر ورزشی بارسا وظیفه دارد این شکاف را در این ۵۰ روز باقی مانده از بازار نقل و انتقالات پر کند.

فرنکی دی‌یونگ مصمم به ماندن است و برای رونالد آرائوخو هم پیشنهادی ارائه نشده، اما رافینیا نام کلیدی دیگری است که بلوگرانا مایل است او را بفروشد. با اینکه لامین یامال او را از پست مورد علاقه خود برکنار کرده اما رافینیا مایل به ماندن است و به دکو گفته که قصد ترک باشگاه را ندارد.

فروش رافینیا سود بسیار زیادی به بارسا می‌رساند. لیگ عربستان سعودی به جذب او علاقه نشان داده و مایل است ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو برای او پیشنهاد کند و در عین حال دستمزد رافینیا را نیز دو برابر خواهد کرد. الهلال با نیمار جونیور تا این لحظه برای جذب او مصمم‌تر است. حالا بارسا این ماموریت سخت به دکو داده شده تا رافینیا را راضی به رفتن کند تا با سود فروش او بتوانند دو بازیکن خوب برای تقویت تیم بخرند.

بار دیگر این باشگاه با انتقادات زیادی روبرو شده و به نظر می‌رسد که مجددا قربانی معاملات قبلی خود شده‌اند. هزینه‌های کلان برای رافینیا بدون اینکه جایگاهش در تیم اصلی تضمین شده باشد، ناکامی در مذاکره با آرائوخو برای قرارداد جدید و دادن مبلغ هنگفتی به دی‌یونگ برای بازگرداندن قراردادش، همه معاملات غلط قبلی هستند و حالا این مسائل آنها را در پنجره نقل و انتقالات فعلی دچار مشکل کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: نیکو ویلیامز مشتاق بارسایی شدن است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی