نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
اعتراف سرمربی برزیل؛ حذف تیم تقصیر من است/ من فقط ۸ بازی روی این نیمکت بودم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی برزیل از حذف تیمش از کوپا آمریکا به شدت ناراحت اما معتقد است که این تیم فضای زیادی برای رشد دارد.

 برزیل و اروگوئه در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به مصاف هم رفتند و این اروگوئه بود که موفق شد در ضربات پنالتی از سد سلسائو عبور  و خود را به نیمه‌نهایی برساند.

دوریوال جونیور، سرمربی برزیلی‌ها به شدت از باخت تیمش ناراحت و ناراضی بود و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ساختن هر تیمی مشکلات خودش را دارد. ما پس از جام جهانی به مدت دو سال با یکدیگر کار کردیم. در حال بازسازی و ایجاد تغییرات بسیار مهمی در این تیم هستیم. من فقط هشت بازی روی نیمکت حضور داشتم و هدایت آنها را بر عهده گرفتم و این روندی است که باید طی شود، هرچند انتظار داشتم که امروز شاهد عملکرد بهتری از بازیکنانم باشم. بنابراین با این که این اولین تورنمنت رسمی ما در کنار یکدیگر بود اما نتیجه با چیزی که انتظارش را داشتیم فاصله زیادی داشت

او افزود: «ما در حالی این تورنمنت را ترک خواهیم کرد که روند خوب بدون شکستی داشتیم اما خوشحال و راضی نیستیم چون نتایج با توجه به تمریناتی که داشتیم می‌توانست بهتر باشد. این نتایجی نبود که انتظارش را داشتیم اما من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم. با این حال، فکر می‌کنم که این تیم فضای زیادی برای پیشرفت و رشد دارد. دلیل این که چرا نتوانستیم اروگوئه را با برتری عددی حذف کنیم مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. وقتی که ما از آنها برتر بودیم، نتوانستیم توپ را از کناره‌ها به محوطه جریمه حریف برسانیم و این مشکل بزرگ و واضحی بود که در این دیدار با آن روبرو بودیم.»

بیشتر بخوانید: متاسفانه حذف شدیم؛ حالا تمام فکر و ذکرم رئال مادرید است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی