نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
۱ |
۱
دروازه‌بانی که به پرسپولیس پیشنهاد شد، گل زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالوحید نعمت اف گلر ازبکستانی مدنظر پرسپولیس، دیشب برای تیمش گلزنی کرد.

بعد از فسخ یکطرفه قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، مدیران این باشگاه با گزینه های مختلفی صحبت کردند و به دنبال پیدا کردن جانشین مطمئنی برای گلر شماره یک تیم ملی هستند.  

اطلاعات رسیده نشان می‌دهد، پرسپولیس با عبدالوحید نعمت اف دروازه‌بان باشگاه نسف‌قارشی ازبکستان وارد مذاکره شده تا در صورت توافق، او را به خدمت بگیرد. این درحالی است که گفته می‌شود بیرانوند از فسخ یک طرفه قراردادش پشیمان شده و خواستار بازگشت است اما باشگاه پرسپولیس دیگر حاضر به حفظ او نیست.

نکته جالب در خصوص نعمت اف این است که او پنالتی زن تیمش است و در جریان بازی دیشب نسف قارشی موفق شد گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و باعث برتری نسف مقابل حریفش شود.

به نظر می رسد با توجه به قرارداد این دروازه بان با باشگاه خود، پرسپولیس کار ساده ای برای به خدمت گرفتن او نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    نقل و انتقالات پرسپولیس!!! .... ۱، جذب مربی اسپانیایی که از تمام تیم‌ها اخراج شده و آمارش به شدت افتضاحه... ۲، جذب معاون حقوقی از استقلال که الحاقیه قرارداد بیرانوند رو اضافه کرد.... ۳، تمدید قرارداد بازیکنان ((مصدوم)) پرسپولیس.... ۴، مذاکره بی‌نتیجه با آقایی‌پور و اسلامی و جذب این بازیکنان توسط رقیب ..... ۵، از دست دادن بازیکنان فیکس تیم ، ترابی و اسماعیلی‌فر.... ۶، عدم توانایی در جذب دروازه‌بان در حالی‌که دروازه‌بان مطمئنی نداریم.... ۷، از دست دادن زمان برای جذب بازیکنانی از قبیل لیموچی و احمدزاده که تمایل به پوشیدن لباس پرسپولیس رو دارن و احتمال جذبشون توسط سپاهان به شدت بالاست....... ۸، جذب بازیکن از خوشه‌طلایی، تیمی بسیار ضعیف که آمار خیلی بدی داشته..... ۹، تمدید قرارداد با بازیکنان پا به‌ سن گذاشته.... ۱۰، از دست دادن هنانوف ۲۳ ساله در حالی‌که دفاع راست نداریم.....درویش خیلی تلاش میکنه که پرسپولیس رو نابود کنه، از وقتی که بانک شهر مالک پرسپولیس شد بدبختی‌های پرسپولیس هم شروع شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی