پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
۲۰ |
۵
سروش رفیعی در پرسپولیس ماندنی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک باتجربه تیم پرسپولیس در لیست مورد نظر اوسمار ویراست و قراردادش برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

لیگ بیست و سوم در حالی با قهرمانی تیم پرسپولیس به اتمام رسید که برخی منابع خبری مدعی شدند سروش رفیعی هافبک ۳۴ ساله این تیم در لیست مازاد قرمزها قرار دارد. این درحالی است که شماره ۷ پرسپولیس در کنار علیرضا بیرانوند یکی از حامیان اصلی اوسمار ویرا بود.

چند روز پس از جدایی یحیی گل محمدی، بالاخره باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان خبر داد. این اتفاق با واکنش منفی تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس همراه بوده است. سروش رفیعی هافبک شماره هفت سرخ‌پوشان با انتشار پستی در اینستاگرام از تصمیم باشگاه حمایت کرد.

جالب آن که سروش رفیعی کامنت‌های پست خود را باز گذاشته و بیشتر کامنت‌ها همراه با نارضایتی هواداران پرسپولیس از این انتخاب بود. رفیعی زیر پست خود پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را منشن کرده و هشتگ مهدی ترابی را گذاشت.

با این وجود سروش رفیعی دست از حمایت از سرمربی برزیلی تیمش برنداشت.

در چنین شرایطی بدیهی است اوسمار ویرا پس از کسب عنوان قهرمانی، آن روزهای خود و سروش رفیعی را فراموش نکند و برهمین اساس خواهان تمدید قرارداد هافبک تکنیکی اما پا به سن گذاشته خود شده است.

بیشتر بخوانید: قلم قرمز اوسمار روی اسم ۳ بازیکن/ همه‌چیز درباره لیست مازاد پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • شاهین IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    سروش یک نقطه ضعف بزرگ . داره در بدترین زمان توب لو می دهد..
    • العین و الونگا IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      دقیقا
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    گل به خودی🤣🤮
    • گاجی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      حربخنده
  • Faramarz IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    نظر اصلی به تصمیم مربی تیم بستگی دارد اما به عنوان یک پرسپولیسی نظر شخصی من این است که این بازیکنان باتجربه دوره فوتبالی شان تمام شده ( منهای وحید امیری ،بیرانوند وپور علی گنجی ) و تیم باید سراغ چهره های جوان‌تر و با استعداد لیگ برود پوست اندازی و جوان گرایی تدریجی همانطور که فصل پیش سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا را نخواست همین روند باید ادامه یابد درست مانند عوض شدن آب یک استخر شنا یعنی حمایت ایکس و ایگرگ از مربی توجیه مناسبی برای نمک گیر شدن مربی و حفظ این بازیکنان نیست در هر صورت باید به نظر سرمربی تیم هر چه که باشد احترام کامل گذاشت
    • علی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      حرف حساب
  • آفساید IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    اگر وار امسال هم نمیخواد بیاد و یا کمیته ها همانها هستند بنظر این تیم خاص نباید هزینه اضافه بر بیت المال تحمیل نماید چون در داخل نیازی نیست مثلا امسال اگر این ۲۳ امتیاز ارفاقی به تیم های رده ۱۰ هم میدادند قهرمان بود ،اگر هدف آسیا هم هست تیمی که در بازیهای داخلی نتونه رقابت بدون رانت انجام بده اصلا امادگی برای لیگهای خارجی نداره ،لذا اول باید وضعیت داوری در سال اینده مشخص شود چون اینجوری بقیه تیم ها تکلیفشون مشخص میشود که ۱۵ تیم برای ردیف دوم به بعد هستند.انها هم اگر با فوتبالیستهای محلات هم بیان قهرمانند.
  • اسنپ کاپ BE ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    بازیکن۳۵ساله کجامیتونه بره هرچندبازیکن۴۵ساله هم تو این تیم نتیجه میگیره حتی چوب کبریت توزمین باشه تو۴تابازی با گل افساید نتیجه میگیره
  • اهوازی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    همه باشگاه هاي ليگ برتر آرزوي داشتن بازيكني مثل سروش را دارند بسته به تعداد بازيكنان جديد بايد به ترتيب از وحدت كه خودش اعلام جدايي كرد و بعد از او فرجي ، صادقي، مهدي احمدي ، مهدي عبدي و حتي ريگي خداحافظي كرد چون اگر اسد بيگي بجاي ريگي به بازي گرفته شود تبديل به يك ستاره در حد نور الهي ميشود تكليف سرلك و عمري هم هنوز مشخص نيست و زمزمه رفتن ترابي هم بگوش ميرسد باشگاه هم حداكثر 5يا6بازيكن جديد جذب خواهد كرد بنابرين ماندن رفيعي و اميري و عاليشاه بعنوان بازيكنان با تجربه ضروري است.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    مرد با شخصیت و مودب اما درباره زندگی حرفه ایش باید حسابی تجدیدنظر کنه. این فصل خیلی بازی تیمو کند می‌کرد. از دریافت توپ تا استپ تا با آوردن سر و تصمیم‌گیری تا تحویل توپ خیلی زمان تلف میکنه و به همین دلیل خیلی از توپهای رو به جلوش تبدیل به آفساید میشن! ضمنا پاس‌های تودرش اکثر چیپ های کم سرعته و بازیکن دریافت کننده رو راه نمی اندازه، چون بعلت مدل پاس مجبوره اول توپو به چرخش دربیاره. من فکر میکنم که این فصل خیلی زود جاشو توی زمین به خدابنده لو میده. یه خط جلوتر هم که توان رقابت با عالیشاه و سلمان نداره.
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    خوشحال باشید با یک پیرمرد دیگر در فوتبال تمدید کردید و جای یک بازیکن جوان را پُر کردید سروش یک آدم به تمام معنا شریف است اما دیگر فوتبالش تمام شده، می‌فهمید یا نه؟
  • آتش سرخ IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    واقعا"اوسمار لیست برای تمدید و یا جذب بازیکن داده، یا خودتان دارید سرخود اینکار را انجام می‌دهید.
  • عشق قرمز IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    ای اوسمار خدا از سرت نگذره با این لیست دادنت، ازهمین حالا مثل کیسه سال قبل برای مقام دوم تا پنجم بگردیم.
  • کاراگاه قرمز IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    ما را بگو که فکر می‌کردیم این بابا قول جذب 2 بازیکن خوب را داده کیا هستند گفتیم لابد لیموچی و آقائی پور را میخواد جذب کنه چقدر خوشحال شدیم نمیدونستیم میخواد احمد زاده و........ را جذب کنه
  • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    سروش دیگه کارایی نداره انگار خواب رفته چرا خوبها رو تمدید نمی کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی