نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
۱۳ |
۷
رامین رضاییان در بازی سپاهان و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزی که اوسمار ویرا به تمجید از رامین رضاییان پرداخت خیلی‌ها ستاره سپاهان را بازیکن جدید پرسپولیس دانستند.

اوسمار لوس ویرا در یک برنامه تلویزیونی از بازیکنان موردعلاقه خود گفت که سه نفر از آن‌ها از جمله رامین رضاییان در سپاهان بازی می‌کردند.

رضاییان فصل خوبی را در سپاهان اصفهان سپری کرد هرچند که به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشده و به نظر می‌رسد به خاطر سن و سالی که دارد نتواند در یک جام جهانی دیگر هم حضور داشته باشد. با این حال پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند که با توجه به علاقه و اعتقاد زیاد ویرا به رامین رضاییان او یکی از خریدهای جدید پرسپولیس است و می‌تواند بمب نقل و انتقالاتی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران باشد اما رضا درویش صراحتا عنوان کرد که هیچ کدام از بازیکنان سابق پرسپولیس که سابقه عضویت در این تیم را دارند، در لیست جدید باشگاه و ویرا نیستند و جذب آن‌ها منتفی است.

درویش همچنین خبر از توافق نهایی با دو بازیکن لیگ برتری داد که گفته می‌شود یکی از آن‌ها مهدی لیموچی و دیگری جواد آقایی‌پور است.

در مورد رامین رضاییان هم شنیدیم اگر شرایط انتقال او به پرسپولیس منتفی شود در سپاهان ماندنی خواهد شد. پیش از این و در فصل نقل‌وانتقالات سال قبل شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر این‌که تنی چند از بازیکنان پرسپولیس هم مخالف بازگشت رامین رضاییان به تیمشان هستند!

این مطلب را هم بخوانید: پرسپولیس رسما با ۲ بازیکن به توافق رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Hootan IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    با توجه به لیگ نخبگان و دفاع از عنوان قهرمانی جذب رامین بسیار هم خوب و منطقی است و بهتر است انجام شود. رامین هم قطعا از گذشته درس گرفته و بعید است اشتباه را دوباره تکرار کند.
  • پیام US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    بینهایت خداروسپاس بابت قهرمانی عشقپولیسمون.و تبریک بهمه مجموعه عشقپولیس.آقای درویش و مسئولین سن بازیکنای پرسپولیس بسیاربالاست البته دفاع ودروازه بان بیشترمیتونن دوام بیارن ولی سروش.ریگی ک بسیارپستشون حساسه ال کثیر عالیشاه امیری پورعلی گنجی بدون تعارف برای سربلندی پرسپولیس بایدبازیکنای جوان وسطح بالاجایگزینشون بشن لیگ نخبه هاتعارف بردارنیست ضمن اینکه حریفان داخلی هم هرسال بیشترخودشون رومسلح میکنن.یادمون نره سرلک وعمری.یاسین از جوانهاوخوبهای لیگ وپرسپولیس هستن که بهیچ عنوان نبایدازدست داده بشن
  • Hootan IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    استون اورونوف چپ، رامین رضاییان راست چه شود . خدا کمه رامین بیاد پرسپولیس که خونه خودشه
  • امید IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    تو تیم مافیا بوده خبر داره
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    اگر حقیقت داشته و این دو نفر جذب شده باشند ارتش سرخ همین حالا چند قدم از تیمهای دیگه جلو افتاده، در اگر کار خوبتان را بخواهید تکمیل کنید مغانلو و آلوز را هم به صورتی شده به تیم اضافه کنید که خوشحالی هواداران صد چندان بشه، پرسپولیس عاشقتیم. ❤️🚩
  • عدالت قرمز IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    خدائی، آرامش دیشب آقای درویش حق داشت اشتباه کند و متوجه نشود لهجه مدیر کیسه کجائی است آخه این بابا، جوری مثل این قره قونی ها صحبت می‌کرد که تشخیص اش خیلی سخت بود وگرنه کدوم آدمیه که لهجه همشهریهای خودش را مسخره کنه.
  • رگ سرخ IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    به امید خدا با آمدن جواد آقائی پور، از این به بعد آقای گُلی مال ماست و تضمین شده است، و با آمدن لیموچی بهترین پاسورلیگ هم مال ماست.
  • Reza IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    اینهمه خوشبختی محاله
  • امیر ارسلان IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    عالی
  • امیر عباس IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی