مهدی هاشمی‌نسب؛ ناراحت‌ترین استقلالی از صدرنشینی پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی هاشمی‌نسب را می‌توان ناراحت‌ترین استقلالی به خاطر از دست رفتن صدرنشینی و قهرمانی احتمالی تلقی کرد.

تا همین هفته پیش سرنوشت قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در دستان استقلال و شاگردان جواد نکونام بود. با این حال کامبک شگفت انگیز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و تساوی آبی‌های تهران مقابل نساجی باعث شد که پرسپولیس در آستانه پایان لیگ سرنوشت قهرمانی را به دست بگیرد.

استقلال امیدوار بود دیروز پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر امتیاز از دست بدهد تا آنها با پیروزی برابر گل گهر سیرجان دوباره صدر جدول را پس بگیرند اما این اتفاق رخ نداد و سرخ‌ها توانستند یک پیروزی مهم کسب کنند و حالا فقط یک برد با قهرمانی فاصله دارند.

بعد از پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران حالا سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است و آنها با پیروزی در بازی آخر خود می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. یکی از کسانی که شاید بیشتر از همه از همه به خاطر از دست رفتن صدرنشینی و قهرمانی احتمالی استقلال ناراحت باشد مهدی هاشمی‌نسب است. مربی استقلال که بارها در طول فصل شاهد مصاحبه‌های جنجالی او و بعضاً کری‌خوانی‌هایش بودیم اما حالا پرسپولیس را در آستانه قهرمانی می‌بیند.

البته در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شاید در هفته پایانی لیگ شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مهدی هاشمی‌نسب به خواسته بزرگش با استقلال دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اعتراف سرمربی حریف استقلال: سبک بازی پرسپولیس را ترجیح می‌دهم اما دوست دارم نکونام قهرمان شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • عمرعبدالرحمن IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    چیه! لالمونی گرفتی ! دیگه بعد از برد یک صفر برابر رقبا بالا و پایین پریدن رو فراموش کردی . #لال شو
  • مملی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    استقلال اگر بخواد با جواد نکونام هوچیگر و مهدی سرتاپا عقده ایی قهرمان لیگ بشه مطمن باشید لیگ ما عقبگرد شدیدی خواهد داشت چون بعد این همه مربیگریها بجای اینکه سطح شعور فوتبالی خود را بالا ببرند راه جواد را خواهند رفت و یکی مثل هاشمی نسب را کنارشان خواهند گذاشت و این یعنی فاجعه
  • مهران IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آدم بی شخصیتی هست ایکاش هرگز لباس پرسپولیس را نپوشیده بود و از اول لباس کیسه را میپوشید چون با اون فرهنگ بیشتر عجین است
  • کریم IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    نمیدونم چرا نکونام اینهارو واسه کمک انتخاب کرد؟ اینها هیچ کمکی که نمی‌کنند هیچ بدتر حاشیه سازی می‌کنند. یا اخراج میشن یا محروم. از نکونام بعید بود باید دستیار و بدنساز و کمک‌های اروپایی استفاده می‌کرد. اینها هیچ بار فنی واسه استقلال ندارند فقط بدرد کل کل کردن و کری خوندن می‌خورند.
    • کیسه ۶+۶ IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      نکونام خودش چیه ک اینا کمک باشند.خدا درو تخته رو جور کرد....
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    حقم داره طفلک. چون اگه جواد نکش نباشه کدوم سرمربی این بیسوادو میاره تو کادرش؟!
  • مسعود صدوقیان زاده IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خود هاشمی نسب ونکونام میدونن که با این همه شلوغ کاری وهمه چیزو از اول گردن این واون انداختن، چه بلایی بر سر استقلال اوردن، ودریغ از یه بازی زیبا وحتی یک تاکتیک، بجز بازی علی اصغری، وتو این بین منبعد هیچکس هاشمی نسبو نخواهد خواست
  • کاربر جدید IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    نوریان هم نوریان را جاذبند هرکس به دنبال چیزی است که او دنبالشه و حال داستان پیشکسوت ، نوری: محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: "دوست ندارم این حرف را بزنم "!!! پس نگو، مجبورت نکرده اند که به داور ایراد بگیری ، از داور روز جزا بترس و نفس را رها نکن، بگذاز همه ترا پیشکسوت بگویند نه عده ای اکه شکست خورده اند ، کف شکست خورده دردی را دوا نمیکند ، میدان محل عمل است سه تا گل که از غیب وارد دروازه که نشده ؟ ببین مردانگی پیروز را که وقتی هم تیمیاش خوشحالی میکنند میرود دروازه بان حریف را که ناراحت است ،دلداری میدهد، دنیا با گناه یعنی جهنم و دنیا با اخلاق وگذشت (گوزشت) یعنی بهشت ، بهشتی باش ،لطفاً.
  • امینی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خیلی چیزها قابل پیش بینی است،من الجمله قهرمانی پرسپولیس،بدبخت های استقلالی
  • ع ق QA ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    ارزش توجه ندارهارزش فنی هم نداره
  • مصطفی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    الحق ک عزت و ذلت دست خداست .. بیانی ... امیرموسوی نیا ... فتح آبادی ... انصاریان .. نیکبخت .. اولادی ... و ... و . و ... این همه آدم جابجا شدن بین این دو تیم و فقط تو بی اصل و تسب سیبل شدی .. ی پرسپولیسی آدمت کرد یادته. ؟ کوپتداق ترکمنستان گردوبازی میکردی.. سیلی پدرانه سلطان علی پروین رو برنتافتی... و هنوزم داری ضربه شو می خوری .. نوش جان .. گوارای وجود ... خوارتر از این شی بامید حق مسول استرس وارد کردن ب بازیکنا... ( پرسپولیس ۲ تا زده ) ..
  • احمدی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    هاشمی نسب ناراحت باشه با خوردن یه لیوان آب هم خنک نمیشه میتونه تو ظرف آب سرد بشینه تا شاید خنک بشه چون در هر صورت پرسپولیس قهرمان خواهد شد حالا هر جاش بسوزه خودش میداند چطوری خودشو خنک کنه
  • چرا اخه؟ IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    خیلی جالبِ.این پست مربوط ب استقلالِ ولی یدونه استقلالی توش نیست.یعنی این همه طرفدار چرا نباید کامنتی از استقلالی ها باشه؟ناراحتن درست عصبانین درست ولی نمیتونن بیان ی چیزی بگن واسه مربیشون؟ واسه ک ب قول خودشون لنگی سوزه؟چرا نیستن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی