نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
۳ |
۰
اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویرا از معدود سرمربیان برزیلی است که هرگز در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی نکرده است.

کافی است که نگاهی به رزومه اوسمار ویرا بیاندازید تا ببینید دوران حرفه‌ای او از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال ۱۹۹۴ آغاز می‌شود، زمانی که هنوز ۲۰ ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در برنامه فوتبال برتر بیشتر در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.

اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش آزمون به گلزنی برای رم مقابل بولونیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اصلا مربی در سطح بالایی نیست ، پرسپولیس خیلی خوب توسط یحیی بسته شده ، ضمن اینکه ایشون هنوز در مواقع تنگنا و بازیهای بزرگ امتحان پس نداده ، این خط و اینم نشون ، این مربی با حیا کن رها کن میره ، پرسپولیس تیم بزرگیه و مربی بزرگ و با کاریزما میخواد
    • ع ق QA ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      در باره تیم خودت حرف بزن نداشتن استعداد بازی کردن برای مربی عیب نمیشه داریم که یک نفر بی استعداد بیست سال فوتبالش بدرد تیم ملی نمیخوره قابش می کنن بمربی گری و کمکش می کنند جام هزار ملیاردی بهش می دن میشه مربای آلبالو و اسطوره شما
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    مربی بسیار خوب از لحاظ فنی و اخلاق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی