آگهی تبلیغاتی برای یکی از سخت‌ترین مشاغل فوتبال!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت داوران لیگ برتر برای کاهش هرج و مرج پیرامون اشتباهات کمک داوران ویدئویی نیروی جدید استخدام می‌کند.

هیئت داوران لیگ برتر آگهی‌هایی منتشر کردند تا برای یکی از سخت‌ترین وظایف فوتبالی در بخش کمک داوران ویدئویی نیرو بگیرند. هیئت داوران در حال شکار انسان‌های شجاع با تجربه اندک یا بدون تجربه هستند که می‌توانند: تحت فشار شدید تصمیمات درست بگیرند و قادر به تفکر درباره نحوه عملکردشان هستند. زمانی که VAR نیاز به مداخله دارد را شناسایی کنند و توانایی تمرکز و مهارت‌های ارتباطی عالی داشته باشند. تبلیغی در بین حدود ۷۵ داور در سطح نخبگان در بازی مردان و زنان در حال پخش است تا کارکنان جدیدی برای تخصص VAR را به خدمت بگیرند.

بخش کمک داوران ویدئویی از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۶ تحت بزرگترین نظارت و بررسی قرار گرفته است. آرسنال و لیورپول هر دو بیانیه‌های قوی در این فصل صادر کرده و خواستار اصلاحات شده‌اند. میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها، پس از اینکه شنبه گذشته گل پیروزی نیوکاسل توسط آنتونی گوردون مورد قبول واقع شد، عملکرد VAR را «شرم‌آور» دانست. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از اینکه گل لوئیس دیاس در شکست ۲-۱ لیورپول مقابل تاتنهام به اشتباه آفساید خوانده شد، خواستار بازی مجدد شد. و گری اونیل، سرمربی ولوز، VAR را به خاطر کسر امتیاز به اشتباهات بزرگ متهم کرد.

هاوارد وب، رئیس هیئت داوران، مجبور به عذرخواهی‌های زیادی شد به خصوص در مورد مردود اعلام شدن گل دیاس، و VAR همچنین به دلیل تاخیرهای طولانی مورد انتقاد قرار گرفته، از جمله تاخیر بیش از هفت دقیقه در پیروزی ۴-۱ چلسی در روز دوشنبه مقابل تاتنهام. آن بازی تقریباً ۱۱۲ دقیقه طول کشید و شامل دو اخراج و ۵ گل مردود بود. هیئت داوران می‌گویند که به دلیل ترس از واکنش‌های عمومی در صورت اشتباهات، تصمیم‌گیری‌های مقامات بیشتر طول می‌کشد.

این آگهی شغلی خواستار متقاضیانی از سطوح بالای فوتبال مردان و زنان برای انجام یکی از پرفشارترین مشاغل در فوتبال است. و مبلغ حقوق پرداختی ذکر نشده است.

بیشتر بخوانید: انتشار فایل صوتی ارتباط داور با VAR در دیدار جنجالی تاتنهام – لیورپول/ داور بلافاصله به اشتباهش اعتراف کرد اما کار از کار گذشته بود! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی