نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فتح الله زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان خاطره مدیرعامل اسبق استقلال را دوباره زنده کرد.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دوشنبه شب بار دیگر توپ طلا گرفت تا تعداد آن‌ها را در گنجینه خودش به عدد ۸ برساند. اتفاقی که با توجه به نقش ارزنده مسی در قهرمانی آرژانتین، بدیهی به نظر می‌رسید و باعث تعجب جامعه جهانی فوتبال نشد. این ماجرا به نوعی خاطره مدیرعامل اسبق استقلال را هم زنده کرد.

علی فتح‌الله‌زاده چند سال قبل مدعی شده بود وقتی مسی به سن ۳۶ سالگی رسید و دیگر تمایلی به حضور در فوتبال اروپا نداشت، او را به تهران آورده و پیراهن استقلال را بر تنش می‌کند! در واقع فتح‌الله‌زاده مدعی بود که وقتی بفهمد لیونل مسی دیگر نمی‌خواهد در اروپا بماند، از طرف استقلال به او پیشنهاد خواهد داد! ادعایی که البته همان‌زمان هم کاملا مشخص بود جنبه طنز و یک بازی رسانه‌ای دارد چون همه می‌دانستند مسی حتی اگر نخواهد در اروپا فوتبال بازی کند، به‌راحتی در امارات، قطر، عربستان یا چین دستمزدی به‌مراتب بیشتر دریافت می‌کرد.

حالا فاتح توپ طلا ۳۶ ساله شده ولی خبری از پیشنهاد فتح‌الله‌زاده و استقلال نیست و او در آمریکا به فوتبالش ادامه می‌دهد. البته حالا حتی خبری از خود فتح‌الله‌زاده در استقلال هم نیست!

توپ طلای مسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپولیس US ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    پنج میلیارد تومن را پس داد؟!!
    • حاجی دکتر شوالیه‌ی دزد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      به نام خدا؛ خیر.
  • ok IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    شما بهتره ساکت باشی. ابروی استقلال و فوتبال رو بردی
    • ف دال IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      درود؛ کم‌ترین حُسن آشنائی و قرابت -چه نسبی و چه سببی بخصوص- با اعضاء تش‌خیس مصلحت نظام و ارگان‌های "اصلا نظامی ولیکن عملا اقتصادی و گاها و درکنارش نظامی(!)ِ" خاص (امثال محمد آقامحمدی، محمدجواد ایروانی و حتی سعید فائقی)؛ اینه که شما دزدی و خیانت در امانت و اعتراف شش‌قفله و مقابل دوربین تیلویزیون هم که بکنی، باز لِنگت رو می‌اندازی رو اون‌یکی لِنگ نامبارک و نه‌چندان نرم و نازکت و هرازگاهی هم یه اُرد ناشتائی، چیزی میدی که بیان بادش بزنن یا اعوان و انصار و اکوان رسانه‌ایت یه نوشابه‌ای، چیزی برات باز می‌کنن تا به جرگه‌ی فراموش‌شدگان نپیوندی و نه خبری از محکمه هست و نه محبس و زندان. نهایتا یه آبروئی ازت میره که شکر خدا حافظه تاریخی و میزان شعور بسیاری از ما ایرونی‌ها در حد ماهی و جلبک هست. همین دزد و خیانتکار فردا اگه برگرده.. یه مشت پاپتی دوون دوون میرن پای منبرش و شعار «مدیر محبوب ما؛ حاجی‌دوختورشوالیه فتولا» سر میدن و بقول گفتنی انگار نه انگار، نه خانی آمده و نه خانی رفته.. البته که یه خانی‌نامی اومده در هیئت‌مدیره استقلال اما این خانی با اون خان‌ـی تومنی هفت‌صنار توفیر داره! آره ببم جان.
  • استیصال IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    طنز چیه آقا اگه چند ده تا از اون چکهای معروف به حاجی میدادند بالاخره تلاش خودشو میکرد که مسی را بیاره حالا مسی نشد دیاباته یا میلیچ یا جانواریو یا جباروف زیاد سخت نگیرید مهم چک بود که حاجی زد تو گوشش !
  • اس ۳۵ IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    اکنون یحیی قهر می کند ودرویش بیانیه می‌دهد بلافاصله کمیته داوران موضع می‌گیرد وکمیته بیکارانظباطی تا اطلاع ثانوی حکم میدهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی