نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دلیل عصبانیت ستاره استقلال از مدیران؛ باید قید آپشن و پاداش را بزنی/ قراردادت را فسخ کرده‌ای؛ به همین راحتی برنمی‌گردی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ملی پوش استقلال با انتشار متنی در فضای مجازی صراحتاً اعلام کرد به حرمت جواد نکونام در تمرینات باقی مانده است

سعید مهری که همچنان به لحاظ قرارداد وضعیتی بلاتکلیف دارد، متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و طی آن با صراحت گفت هیچ مشکلی با جواد نکونام ندارد و اتفاقاً به حرمت او در تمرینات شرکت می‌کند ولی باید هرچه سریع‌تر تکلیفش مشخص شود چون نمی‌خواهد روزهای باقیمانده فصل جاری را به همین راحتی از دست بدهد. مهری که در آخرین اردوی تیم ملی هم حضور داشت و همراه با امیر قلعه نویی به عنوان قهرمانی تورنمنت کافا نیز دست پیدا کرد این روزها همچنان با باشگاه استقلال مجادله دارد و کاملاً مشخص است که قضیه ارتباطی به امور فنی ندارد چون به لحاظ فوتبالی سرمربی استقلال کاملا قبولش دارد و می‌خواهد از وجود این بازیکن بهره‌مند شود اما مشکل دقیقاً کجاست؟

اینطور که جمعه شب شنیدیم، برخی افراد نزدیک به کادر مدیریت باشگاه به گوش سعید مهری رسانده‌اند که چون چندی قبل قراردادش را به صورت یک جانبه فسخ کرد، حالا در میان مدیران منتقدان جدی پیدا کرده و عده‌ای نمی‌خواهند اجازه بدهند او دوباره به راحتی قراردادش را تنظیم کند بلکه مدعی‌اند اگر قرار است سعید مهری در استقلال بماند، باید با شرایط جدید قرارداد ببندد. اخبار رسیده حکایت از آن دارد که استقلال پیش قراردادی را تنظیم کرده و آن را به صورت شفاهی پیشنهاد داده است که به موجب آن، سعید مهری اگر میخواهد در استقلال بماند باید قراردادی را بپذیرد که در آن دیگر خبری از آپشن‌های ویژه نیست و علاوه بر آن پاداش‌های خاص هم حذف شده است! شرایطی که بعید به نظر می‌رسد این بازیکن آنها را بپذیرد و باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی میان طرفین اتخاذ خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    سقف قرارداد پر شده منصور لنگی نمی‌ذاره
    • بی آزار IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      برای کیسه کشا که محدودیتی وجود نداره خوش باشین
    • رضایاک اصلی۲ DE ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      اتفاقا کیسه تنها تیمیه که سقف قرارداد را رعایت نمیکنه
    • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      بازیکنان لنگ محض رضا خدا و دل هواداران فوتبال میکنن..اصلا پول معنی نداره در این باشگاه..!!!..فقط آخر فصل یکی مثل رسول پناه هدایتی عابدینی کمال کامیابی نیا و...رسواشون میکنه..ولی حیف که دیگه کار از کار گذشته و لنگ حکومتی جام اسنپی های رو گرفته..!!
    • پرویز IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      بازیکنان لنگ اینقدر زیر میزی و آپشن میگیرن که نیازی به سقف قرارداد ندارن... !!یادتونه هدایتی وعابدینی رسول پناه... تو این ۲۰ سال چقدر زیر میزی به امثال سروش رفیعی وبیرانوند و امیری وترابی و.... داد تا اینها در لنگ حفط بشن...!!کسی مثل قربانی زاده هم فقط بلده علیه استقلال جاررر بزنه و کسی نیست که بره تو تلوزیون علیه حسابهای بورسی و مالی لنگ جاررر بزنه...!!
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    خواهشا به حرمت استقلال بی خیال این باشگاه شو و نه نگو ، فقط برو
  • احمدی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    مهری بازیکن خوبی است لعنت به دشمنان استقلال
  • کیون IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    اصلآ تو این اوضاع مردم بخاطر یک لقمه نان می‌دوند همچی گران شده یک بسته پنیر بالی ۵۰هزارتومان فکرش و می کردی و یک تعداد بازیکن با پول‌های آنچنانی که می گیرند حتی دکتر ومهندسی مملکت نمی گیرند تازه دنبال آبشن و هدیه و....هستند جمع کنید این بساط نابسامان را به جند تا جوان جویای نام و قانع میدون باید نه بازیکنای پولکی ومفت خور که فقط واسه پول توپ می زنند باید تاسف خورد بحال این فوتبال
    • اردلان US ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      آخه ساده،مگر بچه بازیه؟تیم حریف پورعلی گنجی و مهدی ترابی،و...داره،و شاکله اصلی تیمش حفظ شده،حالا استقلال هم دفاع هاش،هم هافبک و مهاجمان رفتن،چند تا هم غضنفر‌عباسی ،محمد علی ابراهیم زاده گرفته،حالا ببینم موقع دربی اگر استقلال پنج تا شش تا خورد خرده نمیگیری اینا چرا اینجوری کردن دیگه؟
  • فرشاد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    از کی تاحالا سعید مهری ستاره شده که ما بی خبریم؟حیف پیراهن شماره ۸ مجتبی جباری که تن این بازیکنه،اون کجا و این بازیکن درجه ۳ کجا، واقعا این بازیکن که انگشت کوچیکه جباری نمیشه چطوری روش میشه اینطوری واسه خودش کلاس بذاره و منت سر هوادار بیچاره و کم بضاعتی بذاره که با مشکل اقتصادی میاد استادیوم؟
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      از زمانی که افشین فرشچی معروف شد فهمیدی
  • حسین IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    تراکتورو به خاطر پول رها کرد. توقع بیشتری ازش نداشته باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی