نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جواد دست به کار شد/ دخالت مستقیم نکونام در قرارداد بازیکنان استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که اوضاع نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال خوب پیش نمی‌رود نکونام شخصاً در این زمینه پیش قدم شد.

در روزهای گذشته عنوان می‌شد که برخی بازیکنان به خاطر شرایط کلی فصل نقل و انتقالات حاضر به کاهش دستمزد و تمدید قراردادشان با استقلال نیستند.

در همین ارتباط انتشار خبری از سوی افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه در رابطه با رقم قرارداد جواد نکونام تعمدی به نظر آمد. اینکه در رسانه‌ها عنوان شد جواد نکونام شخصاً ۲ میلیارد تومان به باشگاه استقلال تخفیف داده تا قراردادش با این باشگاه منعقد شود نوعی دخالت غیر مستقیم جواد نکونام در عقد قرارداد با بازیکنان جدید این تیم بود.

تخفیف ۲ میلیارد تومانی نکونام به باشگاه استقلال به نوعی مفهوم این پیام برای بازیکنان استقلال و نفراتی که قصد حضور در این تیم دارند را هم داشت. ماجرای ادامه حضور سعید مهری، سید حسینی حسینی و یکی دو بازیکن دیگر با استقلال نیز در همین راستا بوده است.

جواد نکونام که حالا تیمش با ۴ گل به هوادار باخته اوضاع خوبی را پیش رویش نمی‌بیند اما وقتی علی سامره عنوان می‌کند قرار است اتفاقات خوبی برای این تیم در فصل نقل و انتقالات رخ بدهد این پیش‌بینی را ایجاد می‌کند که حتماً نکونام با هدف این کار را انجام داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کلنگلیس IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    تمام این بازیهابرای فراری دادن جوادهست وبازیکنان کلیدی تیم قربانزاده نوکر ودست پرورده ی سلطانیفره وتمام واگذاریهابادخالت وزیر منش لنگی قبل ووزیر پپه جدید که هنوز دستیارای سلطان قبلی کناردستشن انجام شده ودارن استقلالرو نابود میکنن ولی شکر خدامثل اینکه حمیدلنگی تادوهفته دیگه ميره میکنه وانشالله یکی بیادکه عدالت روبرقرارکنه
    • بهروز IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      خودتون بگین چه کسی رو بذارن وزیر ولی مرد باشین اگه باختین بهونه نیارین
    • کلنگلیس IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      درجواب بهروز....احمدی نژادوبزارن ماهیچ چی دیگه نمیگیم بعدارارتونودرمیاره😁😋🤣😂
  • حبیب IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    تو بازی دوستانه باخته میگین اوضاع تیم خوب نیست ... خجالت هم خوب چیزیه .
    • H IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      داداش داخل خواب زمستونی هستی با کدوم تیم با اون حفره بزرگ هافبک یا با اون نوک حمله شیش دونگ استقلال رو دستی دستی نابود کردن دیگع استقلالی نمونده
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    جواد نکونام واقعا چیزی بارش نیست آخه بگو مرد حسابی تو اگه چیزی بارته برو دنبال تمرین و مسائل فنی سرمربی فقط در رابطه با مسائل فنی و ورزشی با بازیکنا باید حرف بزنه قرارداد بازیکن یا مبلغش یا هر چیز غیر فنی دیگه به سرمربی مربوط نیست مگر اینکه شرایط خاصی به وجود بیاد که ممکن باشه تیم از نظر فنی یا ورزشی آسیب ببینه. واقعا حیف شد ساکت الهامی سرمربی استقلال نشد درسته یه کم نازک‌دله و فشار ناجوانمردانه‌ای که وزارت و خصوصی‌سازی و رسانه‌ها روی استقلال میارن کمر سرمربی رو می‌شکنه ولی واقعا بعد از ساپینتو که واقعا فنی و تهاجمی بود بازیکنا خودشون با جواد چه جوری هماهنگ کنن؟ قبلاً هم گفتم سیستم جواد ۰-۵-۵ خطیه متمایل به ورزش کبدی به هنگام پرس! نکونام نسخه ایرانی کیروشه: بسیار دفاعی، بی برنامه در حمله‌ در عین حال باندباز و حاشیه‌ساز و رفیق با بازیکنا و باهوش از نظر دفاعی و غیرفنی. در سالهای گذشته استقلال با مربیان تهاجمی مثل ساپینتو و شفر نتونست قهرمان بشه ولی با مربی دفاعی و بدون برنامه مثل مجیدی قهرمان شد امیدوارم نکونام تیم رو قهرمان لیگ کنه حالا میخواد ۱۱ نفر پشت توپ باشن یا ۸ نفر!
    • مصطفی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      فقط درمورد مجیدی هیچی نگین چون واقعا حرفه ای فوتبال بلده
  • یاسین IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    سرمنشا تمام فسادها خود تاج پرسپولیسی است اگر آدم درستکاری بود در نیم فصل اول افشاریان را اخراج می کرد پس خیلی هم سخت نیست درک کردنش دودوتا ۴ تا. دو +سه مساوی پنج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی