نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۴
مهدی قایدی در دبی نام تیم جدیدش را فاش کرد!/ ماجرای حرف‌های ستاره سابق استقلال در رستوران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی ستاره ملی پوش استقلال تصمیم خود را برای فصل آینده گرفته است.

به نظر می‌رسد احتمال اینکه مهدی قایدی فصل آینده برای استقلال وارد زمین شود بسیار کم است و امید استقلالی‌ها در این رابطه هر روز کمتر هم می‌شود. پس از اینکه فصل گذشته به پایان رسید، مهدی قایدی برای پیگیری امور مربوط به فصل بعد راهی امارات شد و با توجه به اینکه بازیکن رسمی باشگاه الاهلی محسوب می‌شود استقلال دیگر نمی‌توانست از او بخواهد در تمرینات حاضر شود ولی پیگیری‌ها ادامه یافت تا طرف اماراتی حاضر شود قایدی را دوباره به استقلال قرض بدهد. البته حالا این بازیکن یک مشتری جدی دیگر هم دارد. الاتحاد کلبا، تیمی که هدایت آن را فرهاد مجیدی مربی اسبق همین مهدی قایدی بر عهده دارد.

پایان کار استقلال

استقلالی‌ها برای تداوم استفاده از مهدی قایدی دوباره با اماراتی‌ها وارد مذاکره شدند اما کادر مدیریتی استقلال از عصر روز شنبه به این نتیجه رسیده‌اند که شانس زیادی برای حفظ مهدی ندارند. البته قضیه هنوز منتفی نیست و مدیران باشگاه هم به طور کامل ناامید نشده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد الاهلی مشتریان غیر ایرانی را به استقلال ترجیح بدهد.

افشاگری در رستوران

در همین خصوص خبری ویژه هم به دست ما رسید. که نشان می‌دهد مهدی قایدی خودش هم دوست دارد فصل آینده دوباره لژیونر باشد. این بازیکن چند روز قبل در یک رستوران داخل شهر دبی هنگامی که ایرانی‌ها از او پیرامون تیم جدیدش سوال کردند، مدعی شد به احتمال فراوان در امارات می‌ماند و شانس حضورش در اتحاد کلبا هم در شرایط عادی بیشتر از الاهلی است. قایدی به ایرانی‌ها در آن رستوران گفت: «اگر در امارات ماندگار شوم احتمال اینکه دوباره شاگرد آقا فرهاد مجیدی بشوم زیاد است. البته نظر باشگاه الاهلی در این مورد خیلی مهم است و هنوز همه چیز قطعی نشده ولی اگر در امارات باشم، دوست دارم شرایطی فراهم شود تا دوباره زیر نظر آقا فرهاد کار کنم و بازیکن الاتحاد کلبا بشوم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    همه چی شده پول
  • Gaber IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    بازیکنی که اگر یارگیری بشه هیچی ندارم نه سرزنه نه در کار دفاعی چیزی داره نه شخصیت بزرگی داره نه ثابت قدم . فقط دوست داره بهش پاس بدن دریبلبژنه اونها بدون یارگیری . مسخره هست . چگونه یهو بعضی‌ها بزرگ میشن من یکی که مات و مبهوت. محبی بهتر از او هست و خیلی فاصله داره
  • آبی پررنگ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    این دیگه برای استقلال بازیکن نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی