نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
چرا ژاوی و گواردیولا با هم قهر هستند؟/ اختلاف شدید بین شاگرد و استاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو اتفاق باعث اختلاف شدید بین سرمربی بارسلونا و سرمربی منچسترسیتی شده است.

پپ گواردیولا و ژاوی سرمربیان دو بارسلونا و منچسترسیتی رابطه خوبی با هم ندارند و ظاهرا دچار اختلاف شده اند. ژاوی سرمربی فعلی بارسا فکر می‌کند و علناً گفته که منچسترسیتی از واگذاری ژائو کانسلو به بارسا در نقل و انتقالات زمستانی خودداری کرد و این بازیکن در نهایت به بایرن مونیخ رسید.

اما پپ گواردیولا پاسخ او را داده و معتقد است که ژاوی «اطلاعات نادرست» دریافت کرده است زیرا بارسا هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن دریافت نکرده است: «کانسلو را نمی‌خواستیم و برایمان مهم نبود که به چه تیمی می‌رود،‌ حتی شنیدم قرار بود به منچستریونایتد که رقیب داخلی ما است برود. اما در نهایت به بایرن مونیخ رفت چون از این تیم پیشنهاد دریافت کرد. هیچ پیشنهادی از بارسا نرسیده بود که ما رد کنیم.»

این موضوع شاید رابطه بین دو تکنسین (و اطرافیانشان) را کمی تیره و تار کرده است تا جایی که رئیس بارسلونا پیشنهاد داد که به عنوان یک واسطه برای پایان دادن به این موضوع عمل کند.

موضوع دیگر هم به خرید گوندوغان از سوی بارسا برمی‌گردد. پپ ماه گذشته در بارسلونا حضور داشت و در حاشیه یک تورنمنت گلف در پاسخ به سوالی در مورد انتقال قریب‌الوقوع گوندوغان به بارسا طعنه‌ای به ژاوی زد و گفت: «خبر دارم که ژاوی از مدت‌ها پیش با گوندوغان در ارتباط است و باهم صحبت می‌کنند.» انتقالی که در نهایت نیز صورت گرفت و گوندوغان با رد پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی سیتی به بارسا پیوست. پپ به وضوح از اینکه ژاوی با کاپیتان تیمش گفت‌وگو و او را برای جدایی وسوسه کرده ناراحت است. خوان لاپورتا در مصاحبه با TV3 کاتالونیا به طور ضمنی این اختلاف بین دو اسطوره را تایید کرد و گفت: «به عنوان رئیس بارسلونا این وظیفه را برعهده می‌گیرم که پپ و ژاوی را آشتی بدهم. این مسئولیتی است که قبول خواهم کرد. البته بعید می‌دانم که مشکل آنها جدی باشد. اگر از ژاوی تعریف می‌کنیم، به معنای پاک کردن خاطرات پپ در بارسلونا نیست و برعکس. مگر می‌شود کاری که پپ در بارسا انجام داد را فراموش کرد؟ من به این مشکل پایان می‌دهم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی