نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بدل مهدی قایدی از راه رسید؛ یکی از برادران محمدی در استقلال!/ مذاکرات سخت و فشرده برای انتخاب یک جانشین مناسب؛ نکونام نمی خواهد نقل و انتقالات را ببازد
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر سابق السیلیه قطر در آستانه پیوستن به استقلال تهران قرار گرفته و احتمالاً در لیگ بیست‌وسوم در جمع شاگردان جواد نکونام حضور خواهد داشت.

جواد نکونام با توجه به شرایط نامشخص قایدی برای ادامه همکاری استقلال، در اندیشه انتخاب جانشینی مناسب برای این وینگر خوش‌تکنیک است و در این زمینه رایزنی‌های سرمربی استقلال با چندین گزینه انجام شده که در نهایت قصد دارد جواد نکونام جانشینی ایرانی برای قایدی انتخاب کند. سرمربی استقلال در روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با مهرداد محمدی انجام داده و گفته می‌شود که محمدی برای حضور در استقلال چراغ سبز خود را نشان داده و احتمالاً یکی از خریدهای تابستانی آبی‌ها خواهد بود.

محمدی در فصل گذشته با وجود آنکه تیم السیلیه نتوانست سهمیه خود را در لیگ ستارگان قطر حفظ کند، عملکرد درخشانی در این تیم داشت و توانست در ۱۵ مسابقه، ۸ گل برای تیمش بزند که آماری جالب‌‎توجه است. هر چند که جواد نکونام امید دارد که مهدی قایدی هم در استقلال حفظ شود و استقلالی‌ها با حضور کوین یامگا، محمد محبی، مهدی قایدی و مهرداد محمدی در نقش وینگر آماده حضور در فصل جدید شوند اما به نظر می‌رسد که در صورت عدم دائمی‌شدن قرارداد قایدی، مهرداد محمدی می‌تواند جانشین مناسبی برای او باشد.

در همین ارتباط: بمب‌های خارجی در حال انفجار در فوتبال ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاج💙💙💙💙 IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    میخواین هوادارسیاه کنید،مابدل قایدی نمیخوایم خودشو،میخوایم
  • عادل IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    با سقف مبلغ قرارداد تعیین شده میشه ؟؟؟؟
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    بدل قائدی یعنی این هم قراره فقط تو محوطه جریمه شیرجه بزنه؟
    • عادل IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      نه یعنی خطای بیرون محوطه جریمه پنالتی اعلام بشه یعنی بی دلیل از روی ترس و وحشت باخت سرمربی اخراج بشه یعنی ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست بکار بشن یعنی .........
  • آرش US ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    کیسه فعلا خوب سرکاره ، مهرداد یه پرسپولیسی دو آتیشه هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی