پروژه بازگشت ستاره سپاهان به پرسپولیس کلید خورد/ جمع بندی یحیی و درویش برای جذب گزینه رویایی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس شرایط جذب آقای گل بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال را جویا شد.

در روزهایی که خیلی از باشگاه‌ها کار خود را برای نقل و انتقالات استارت زده‌اند، پرسپولیس هم در صدد تقویت تیم خود است. در همین راستا یحیی گل‌محمدی لیستی را به باشگاه داد تا برای جذب آنها اقداماتی صورت بگیرد.

مسوولان پرسپولیس و گل‌محمدی برای جذب شهریار مغانلو مهاجم سپاهان به جمع‌بندی رسیدند و اقداماتی انجام داده‌اند تا این بازیکن را به پرسپولیس بازگردانند.

مغانلو که فصل قبل در ترکیب سپاهان آقای گل شده‌، هنوز یک فصل دیگر با زردپوشان اصفهانی قرارداد دارد و بعید است که مسوولان این باشگاه به بهترین گلزن خود در دو سال اخیر برای جدایی اجازه دهند.

با این حال سپاهانی‌ها نظر سرمربی تیم را خوستار شدند تا او تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن بگیرد.

مغانلو نه تنها از پرسپولیس، بلکه از دو باشگاه اماراتی، دو باشگاه قطری و یک باشگاه پرتغالی هم پیشنهاداتی دریافت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ناشناس؟؟؟ IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    شهاب زاهدی خیلی محکم‌تر و بهترین گزینه هست اشتباه نکنید مغانلو در نفس کم میاره و بد نیست ولی شهاب کامله اینو در تیم ملی با اینکه زیاد بازی نکرد دیدم و امیدوارم جذب بسه
  • محمد IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    من بازی زاهدی رو ندیدم ولی شهریار واسه پرسپولیس عالیه
  • لیگ فرمایشی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    باز حاضر خوری لنگ حکومتی شروع شد.تمام ستاره های لیگ رو دارن درو میکنه..بعد میگن کمترین خرج رو کردیم..بعد میگن مظلومترین تیم هستیم..دریافتیمون کمتر از تبم های دیگه هست.یعنی این مافیای لنگ جوری فوتبال رو در مشت خودش گرفته که بازیکن ستاره لبگ غیر از لنگ حکومتی جای دیگه نمی تونه بره و اگر بره از طریق مافیاها و رسانه ها و..طرف رو نابودش میکنن تا خودش از فوتبال بره کنار..یا هر کسی نیخاد تیم ملی بره و یادسریع به لیگ های خارجی ترانسفر بشه حتما باید بیاد از لنگ حکومتی! لنگ الان دنبال شهریار معانلو و زاهدی و..استقلال هم چندساله با چند تا بازیکن معمولی مثل زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی و زواری و مهری مهدی پور و..داره از جان گذشتگی میکنه..دلم به حال لنگ خیلی میسوزه چون اصلا پول خرج نمیکنن هزینه هاش نصف نصف استقلاله کسی هم باهاش کاری نداره..قربان زاده ریس خصوصی سازی مگه تو .داره که به لنگ چپ نگاه کنه؟ فقط استقلال باید قربانی بشه تا لنگ سوگلی رو هر فصل قهرمان کنن.این ایت حکایت ابن فوتبال کشورمون. البته چند وقت دیگه یه ردیف بودجه برای لنگ کنار میذاران و یه جوری ازش حمایت مبکنن که لااقل یه ستاره بگیره
  • P.r.s.po. IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    آره مقانلو دیدید که در پرسپولیس چند تا بازی کرد خدایش عالی بود من میگم ب پرسپولیس بیاد عالی میشه
  • ali IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    مغانلو بهتره
  • omid IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    کیسه کش راجع به سرورت درست صحبت کن تیم 1300میلیاردی شما فقط یه موزنصیبش شد
  • sepahani IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    شهریار از تیم بره صاف و سوف می شیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی