نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
مدیر استقلالی: گزینه ایرانی داشتیم به جای ساپینتو می‌آوردیم/ اختلاف او و فتح‌الله‌زاده را قبول دارم!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دو عضو هیات‌مدیره استقلال که قرار است در جلسه روز یکشنبه این تیم با سایر اعضا نقشه راه آینده این تیم را تنظیم کنند بحث اختلاف بین مدیریت با سرمربی را تایید کرده اند.

استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر و در تبریز برابر تراکتور با دو گل شکست خورد تا نتایج پرنوسان این تیم با سرمربی پرتغالی همچنان ادامه داشته باشد. آبی ها در این دیدار نمایش خوبی ارائه نکردند تا هواداران این تیم از عملکرد تیم خود به شدت ناراضی باشند. در سوی مقابل تراکتور هم که با مربی جدید و اسپانیایی خود در آخرین ایستگاه نیم فصل نخست نتیجه بسیار درخشانی کسب کرد و با حضور در رده ششم راهی تعطیلات کوتاه مدت شد. تیم فوتبال استقلال در حساس‌ترین مقطع فصل ناکام ماند تا با رتبه چهارمی به کار خود پایان دهد. این درحالی است که اتفاقات اخیر و حواشی به‌وجود آمده و درنهایت نحوه بازی استقلالی‌ها در دیدار با تراکتور برخی شائبه‌ها و گمانه‌زنی‌ها را ایجاد کرده است مبنی‌بر اینکه بازیکنان این تیم همه تلاش خود را برای موفقیت به‌کار نمی‌برند. 

البته از سال‌ها قبل درخصوص برخی تغییرات فنی که در برخی بزنگاه‌ها در استقلال صورت گرفته گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر کم‌کاری بازیکنان وجود داشته است، با این حال در برهه زمانی فعلی با توجه به کسب نتایج مناسب تا قبل از جام‌جهانی و چه‌بسا قبل از تغییر مدیریت و وجود بازیکنان تراز اول در تیم این شائبه از ذهن دور می‌شد که بازیکنان برای خداحافظی ساپینتو از نیمکت استقلال بخواهند دست به اقدامی بزنند. 

این درحالی است که پیش از این از وجود اختلاف‌نظر بین سرمربی استقلال با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه خبر دادیم و برخی جزئیات آن ازجمله دخالت‌های فنی مدیریت در امور فنی را نیز تا حدودی واکاوی کردیم. با این حال دو عضو هیات‌مدیره استقلال که قرار است در جلسه روز یکشنبه این تیم با سایر اعضا نقشه راه آینده این تیم را تنظیم کنند بحث اختلاف بین مدیریت با سرمربی را تایید کرده و هرچند یکی از آنها اعتقاد دارد این اختلافات جزئی هستند و رسانه‌ها در این خصوص بزرگنمایی می‌کنند. 

بر همین اساس همین عضو هیات‌مدیره استقلال گفت: «من مخالف تغییرات در این برهه زمانی در کادرفنی استقلال هستم؛ هرچند جلسه هیات‌مدیره برای یکشنبه پیش‌رو از قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی به نتیجه به ‌دست آمده ندارد. قبول دارم دوستان آب‌شان در یک جوی نمی‌رود اما اگر یکشنبه چنین موضوعی هم مطرح شود من مخالف تغییر در کادرفنی هستم.

البته بعید می‌دانم بازیکنان بنا داشته باشند با کم‌کاری زمینه‌های جدایی ساپینتو را فراهم کنند، ضمن اینکه در این فضا باید چه کسی را بیاوریم؟ سرمربی ایرانی؟ خود آقای آجورلو هم ابتدای فصل همین قصد را داشت و تلاش زیادی هم در این خصوص کرد اما این امر محقق نشد. در برهه زمانی فعلی کدام مربی ایرانی می‌تواند مناسب باشد؟ اصلا کسی هست؟ اگر کسی بود همان اول فصل او را انتخاب می‌کردیم.»

درهرصورت استقلال روزهای خوشی را نمی‌بیند و یک بار دیگر مباحث تکراری گذشته مطرح شده است با این تفاوت که هر بار با وجود چنین اتفاقاتی پای فرهاد مجیدی به‌عنوان یک آلترناتیو جدی مطرح می‌شد اما این‌بار فرهاد در امارات قرارداد سفت و سختی دارد و خیلی بعید است اگر قرار به تغییرات باشد این سرمربی یک بار دیگر در این روزها قصد بازگشت داشته باشد. در بین سایر گزینه‌های دیگر نیز فعلا و درحال‌حاضر فرد دیگری که مورد مقبولیت همه‌جانبه هواداران باشد وجود ندارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • پیمان IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    دوای درد آبی فقط رضای سر طلایی
  • farzad farhoodi IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    رفتن ساپینتو بعنوان شوک موثر و نیمکت نشینی تعدادی از بازیکنان بی انگیزه
    • مهدی فتوحی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      آی گل گفتی از همه مهمتر حسینی نیاز به شک داره که ساپینتو اونقدر کوته فکر و آماتور این کار رو نکرد و روز به روز باعث پست رفت حسینی و نتیجه نگرفتن تیم شده. این مربی حتی درک نداره وقتی همه هافبک هارو امتحان کرده و نتیجه نگرفته بهتره که کسی را که تا به حال بازی نداده امتحان کن. کدوم مربی در دنیا دیدین وقتی بعد چند هفته یه تریکب فوق‌العاده پیدا کرده و نتیجه گرفته در نیمه دوم همان بازی دست به ترکیب بزن و کلا تیم رو بهم بریزه و تیم حریف با وجود ده نفره بهمون گل هم بزن. منی که چیز زیادی از مربیگری نمیدونم اینارو درک کردم. حالا ببین ساپینتو چقدر مبتدی هستش.
  • ناصر سرافراز IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    فقط ژنرال
  • اکبرمعراجی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    رضا عنایتی بهترین گزینه است...وای بر مسوولانی که پول مردم را میدن به بی خاصیتی مثل ساپینتو که لجبازاست و دلقک...مگه مربی با بازیکن لجبازی میکنه؟آمانوف را بازی نمیده چرا؟ حردانی رو سوزاند ومانع رفتنش به جام جهانی شد ازسوی دیگه به استقلال هم ضرر مالی زد این ساپینتو
  • موسی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    سطح مربیگریش واقعا پایین هستش تیم اصلا خوب بازی نمیکنه ۴ تا پاس درست و درمون بهم نمیتونند بدن هر چه زودتر اخراج کنند به نفع تیم هستش
    • حق گو IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      اخراج ساپینتو در حال‌حاضر یعنی کمک کردن به تیم پیروزی برای قهرمانی و تمام.ساپینتو هیچ کدام از بازیکنان را خودش انتخاب نکرده ولی با این وجود تا قبل از آمدن فتح الله زاده خوب نتیجه گرفته بود و دلیلش حمایت آجرلو بود ولی فتح الله زاده آدم کوته فکر است و پایش را از گلیمش درازتر می کند کارهای مربوط به مدیریت را رها کرده و نقش فنی در تیم بازی می کند.استقلال برای قهرمانی نیاز به تعویض مدیرعامل دارد و نه مربی.اگر آذری بیاید و فتل برود استقلال فقط با جذب یک مهاجم و یک هافبک قهرمان خواهد شد.برسانیدبه دست کسی که قدرت دارد و می تواند این تغییر را انجام دهد
  • حامی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    شماها کی میخواید یاد بگیرید به یه مربی فرصت بدید تا موفق بشه؟ اساتید قرار نیس هر مربی ای که اومد بلافاصله نتایج خوب بگیره اونم از نوع خارجیش که هیچ آشناییتی با تیم و فوتبال ما نداره اینجور که شماها پیش میرید باز آخر سال همه میخوان بشن بابای بقیه و شما تحت ظلم قرار گرفتید . یکم فوتبالی نگاه کنید میتونید بفهمید هر مربی جدید یکسال وقت نیاز داره تا فوتبال تیم و کشور جدید رو درک کنه
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    از پیشکسوت دوچرخه سواران نوری بپرسید الان کبربت بی خطر کیه😂😂😂😂😂😂😂
  • محمود IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    واقعا متاسفم که عضو هیئت مدیره استقلال میگه مربی خوب نیست واقعاپاشازاده بااون همه دانش وآگاهی ومهمتراز اون سلامت اخلاقی نبایدبیاد استقلال؟؟؟؟ ؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی