لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسی در بازی مقابل هلند به شدت از داوری ناراضی بود و در مصاحبه بعد از بازی صراحتا ناراحتی خود را ابراز کرد.

لیونل مسی سابقه طولانی و تاریکی با «متئو لاهوس» داور برخی از بازی‌هایش در لالیگای اسپانیا دارد. همین داور بازی یک‌چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند را هم قضاوت کرد.او در ۱۲۰ دقیقه ۱۶ کارت زرد به بازیکنان نشان داد و تعداد کارتهای زرد این مسابقه با رکورد تعداد کارتهای زرد در بازی پرتغال و هلند در سال ۲۰۰۶ برابر شد. مسی تصور کرد که داور عمداً نسبت به او سختگیرتر است.

او بعد از پایان بازی گفت: «خوشحالی زیاد و خلاصی. ما به این شادی نیاز داشتیم. نمی‌خواهم در مورد داور صحبت کنم چون محروم می‌شوم اما نمی‌توان داوری را انتخاب کرد که در این سطح نیست. همه ما قدم به قدم از این مرحله لذت می‌بریم، ما باید این بازی‌ها را رو به جلو پیش ببریم. من واقعا خوشحالم.»

از طرفی مسی می‌توانست به خاطر لمس عمدی توپ با دست کارت زرد بگیرد و صحنه خطای او کاملا واضح بود. اما به خاطر چیز دیگری کارت زرد گرفت و متئو لاهوس حضور بالقوه مسی در فینال را به خطر انداخت. اگر در برابر کرواسی در مرحله نیمه‌نهایی کارت زرد دریافت کند و تیمش پیروز شود، در مهمترین بازی دوران حرفه‌ای خود یعنی فینال آخرین جام‌جهانی دوران حرفه‌ای خود غائب خواهد بود.

مسی بعد از بازی شدیداً از دست برخی از بازیکنان هلند و داور عصبانی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد حسین IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    هیچ محرومیتی در کار نیست،الکی جو ندین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی