کارشناس داوری پنالتی‌های پرسپولیس/ صحنه بحث‌برانگیز اخراج داشت؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان، تصمیمات داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک را تحلیل کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد و کمک‌هایش در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک، گفت: زاهدی‌فرد به‌خاطر شرایط بدنی خوب خود، در همه نقاط زمین حاضر شد و کمک داور ویدیویی (VAR) به کمک او آمد. بازیکن آلومینیوم در دقیقه هشت باید به دلیل خطا روی مسعود ریگی کارت زرد می‌گرفت و اعلام آفساید آل‌کثیر در دقایق پایانی اشتباه بود.

وی در مورد اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه ۳ به‌خاطر ارتکاب خطا روی علی علیپور خاطرنشان کرد: این خطا کاملاً درست بود و دیدیم که VAR نیز به کمک داور آمد. همچنین وحید امیری در دقیقه ۷۵ گلزنی کرد که فرشاد احمدزاده با دروازه‌بان آلومینیوم برخورد کرده بود و تعادل او را به هم زد. اعلام خطا در این صحنه کاملاً درست بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره رد شدن خطای پنالتی به سود پرسپولیس اظهار داشت: پای بازیکن آلومینیوم روی نقطه محل برخورد قرار داشت و بازیکن پرسپولیس، خودش را درگیر کرد. بازیکن پرسپولیس بود که خودش را به مدافع زد تا پنالتی بگیرد که کمک داور ویدیویی به کمک داور آمد.

جعفری در مورد برخورد محمد خدابنده‌لو هافبک پرسپولیس با بازیکن آلومینیوم که مشکوک به اخراج بود، تصریح کرد: این خطا شدت نداشت و تکل روی کفش زده شد. اگر پای خدابنده‌لو به نقطه‌ای بالاتر از کفش بازیکن آلومینیوم برخورد می‌کرد، او باید از زمین اخراج می‌شد.

بیشتر بخوانید: ویدیو| پنالتی میلاد محمدی برای پرسپولیس سوخت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی