۲ کادو به پرسپولیس دادیم!/ این چند هفته اتفاقات مضحکی برای ما افتاده است!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با انتقاد از بازیکنانش گفت: امیدوارم بازیکنان ما درک کنند که در فوتبال حرفه‌ای حق اشتباهات بزرگ نداریم.

سیدمجتبی حسینی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم، اما متأسفانه دقیقه یک یا دوم بازی یک پنالتی بچگانه دادیم. وقتی مقابل تیم خوب پرسپولیس با این همه بازیکن چنین کادویی به حریف می‌دهید، خیالش را راحت می‌کنید! در ادامه بازیکنان ما خیلی روان و پرانرژی بازی کردند. در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم، اما باز هم هدیه دیگری به پرسپولیس دادیم. ما دو گل خوردیم، اما شکل فوتبال‌مان خوب بود.

وی در ادامه افزود: قانون فوتبال است و زمانی که برابر تیم باکیفیت پرسپولیس اشتباه می‌کنید، صد درصد می‌بازید. مطمئنم این تیم جمع و جور می‌شود، اما امیدوارم بازیکنان ما درک کنند که در فوتبال حرفه‌ای حق اشتباه نداریم، آنهم اشتباهی بزرگ. اگر اشتباه کنیم تنبیه می‌شویم. بازیکنان آلومینیوم زحمت کشیدند، ولی خیلی ناامید شدیم و با زحماتی که کشیده بودیم، نتوانستیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه انتظار می‌رفت آلومینیوم پس از گل اول فشار بیاورد، تصریح کرد: وقتی در زمین پرسپولیس ۲ بر صفر عقب می‌افتید، کار خیلی سخت می‌شود. بازی دست ما بود و آنها (پرسپولیس) ضدحمله می‌زدند. ما تعویض‌های هجومی انجام دادیم، ولی نکته کلیدی بازی پنالتی دقیقه دوم بود و کار را برای پرسپولیس راحت کرد. ما تیمی نبودیم که به حریف موقعیت بدهیم، اما روی موقعیتی ساده پنالتی دادیم. نباید ناامید شویم و می‌بایست تلاش کنیم، ما نیاز به یک پیروزی داریم.

حسینی راجع به اعتراض‌هایش به داوری این دیدار خاطر نشان کرد: اجازه نداریم درباره داوری صحبت کنیم، ولی اگر سیستم VAR‌ نبود، بازی ۴ بر صفر می‌شد. وقتی VAR‌ به داور کمک و تصمیم او را عوض می‌کند، یعنی اوضاع خوب نبوده است. سیستم VAR‌ در جاهایی می‌تواند کمک کند و به سوت‌های وسط زمین کمک نمی‌کند. اگر این هم VAR‌ داشت خیلی اتفاقات می‌افتاد.

وی درباره وقفه‌های بیش از اندازه بازی یادآور شد: این وقفه‌ها برای هر دو تیم بود. همانطور که گفتم ما به حریف دو گیفت (هدیه) دادیم. توپی را که نباید برایش اتفاقی بیفتد، پنالتی دادیم. اوت معمولی را هم به بازیکن حریف دادیم و گفتیم وارد دروازه کن! ما کار را برای حریف راحت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد استفاده از بازیکنان متولد ۱۳۸۴ در این دیدار گفت: جوان‌های بااستعدادی داریم و الان در حال حاضر چوب باتجربه‌ها را می‌خوریم! البته شوخی کردم. در این چند هفته اتفاقات مضحکی برای ما افتاده است، اما قرار نیست ادامه داشته باشد و روزهای بهتری در انتظارمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کارشناس داوری پنالتی‌های پرسپولیس/ صحنه بحث‌برانگیز اخراج داشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی