چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
۲۳ |
۴
پیام مهم ۲ بازیکن به یحیی؛ مهاجم پرسپولیس می‌شویم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امید عالیشاه و سیامک نعمتی معتقدند می‌توانند مهاجم نوک باشند کما اینکه قبل از این هم در این پست ایفای نقش کرده‌اند و اصلاً با بازی به‌عنوان یک مهاجم غریبه نیستند.

حالا که بحث جذب یک وینگر برزیلی بعد از دو ماه حرص و جوش مطرح شده، این بحث جدی‌تر در رختکن پرسپولیس و لای پچ پچ‌های بازیکنان شنیده می‌شود. باشگاه پرسپولیس و مدیرانش تحت فشارند و می‌خواهند هر طور شده بعد از دو ماه کش و قوس و خرد کردن اعصاب هواداران‌شان بالاخره این بازی خسته‌کننده را قبل از شروع فصل به نتیجه برسانند حتی شده با جذب یک وینگر به جای مهاجم نوک قاتل!

در چنین شرایطی جدا از اعتراض مجازی هواداران - که البته اگر انتقال آلف مانگا برزیلی به پرسپولیس جوش بخورد به جایی نخواهد رسید و شاید خود هواداران هم دوست داشته باشند این ماجرا بالاخره تمام شود - در رختکن پرسپولیس هستند بازیکنانی که از سر دلسوزی برای تیم و باشگاه و البته منافع فوتبالی فردی‌شان به انتخاب یک وینگر به جای مهاجم معترضند.

در رأس ابن بازیکنان امید عالیشاه و سیامک نعمتی دو تا از بهترین‌ها و بزرگترهای تیم قرار دارند که می‌گویند می‌توانند مهاجم نوک باشند کما اینکه قبل از این هم در این پست ایفای نقش کرده‌اند و اصلاً با بازی به‌عنوان یک مهاجم غریبه نیستند.

البته عالیشاه و نعمتی در تصمیمات کادر فنی و باشگاه دخالتی نمی‌کنند اما مثل خیلی از پرسپولیسی‌های دلسوز نمی‌خواهند باشگاه‌شان با یک انتقال پرریسک در آستانه فصل تازه میلیاردها تومان دیگر به باد بدهد و در حالی که تیم تنها به یک مهاجم نوک ششدانگ و تمام کننده نیاز دارد یک وینگر تخصصی که قابلیت بازی در پست مهاجم نوک را دارد به خدمت بگیرد.

این دقیقاً شرح حال بازیکنانی مثل امید عالیشاه، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و وحید امیری است که طی سه، چهار فصل گذشته هر وقت تیم‌شان مهاجم نداشت در خط حمله بازی کردند و بعضاً خوش درخشیدند.

سیامک و امید که می‌دانند قرار است سعید صادقی و مهدی ترابی در نقش وینگرهای چپ و راست در ترکیب اصلی باشند و فقط به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان خواهند شد، دوست دارند در ترافیک وینگرها به خط حمله رفته و آنجا شانس بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی پیدا کنند.

البته با تغییر سیستم یحیی و بازی با یک مهاجم نوک حتی مهاجمانی مثل مهدی عبدی و حامد پاکدل هم می‌توانند معترض باشند که چرا از آنها استفاده نشده و یک وینگر برزیلی در پست آنها بازی می‌کند که همه اینها برای گل‌محمدی و تیمش چالش برانگیز است.

اما در پست وینگر غیر از ترابی و صادقی که قرار است در ارنج اصلی باشند سیامک و عالیشاه پشت سر اینها هستند و اگر وحید امیری هم برگردد، این ترافیک بیشتر خواهد شد هر چند امیری برای دفاع چپ هم گزینه‌ای جدی است. محمد مهدی احمدی هم در اصل یک وینگر چپ است که در دفاع چپ نیز بازی می‌کند.

از بین وینگرهای جوان و جویای نام پرسپولیس، محمد عمری هم هست که پشت سر همه این نفرات امیدوار است به او بازی برسد.

طی سه فصل گذشته، یحیی که در جذب مهاجمان خارجی و حتی داخلی اشتباهات بزرگی داشت (از استوکس و اوساگوانا گرفته تا تمیروف و آرمان رمضانی) همواره با وصله پینه کردن ترکیب و استفاده از هافبک‌های کناری و وینگرها در نقش مهاجم یا مهاجم سایه کارش را پیش می‌برد اما معلوم نیست حالا که با تغییر سیستم فقط یک مهاجم تخصصی در ارنج اصلی می‌خواهد چرا روی وینگرهایش به‌عنوان مهاجم حساب نمی‌کند.

ماجرای جذب مهاجم خارجی آنقدر طولانی و خسته‌کننده شده که بعضاً هواداران پرسپولیس می‌گویند با حضور عبدی و پاکدل و این همه هافبک گلزن و خلاق اصلاً نیازی به جذب مهاجم خارجی (با این قیمت و این شرایط) نیست اما گل‌محمدی مثل مدیران باشگاهش راضی شده که که یک وینگر برزیلی را بعد از این همه انتظار و کلافه شدن هواداران جای مهاجم نوک جدب کند که به نظر نمی‌رسد ایده خوبی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناصر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    توهمات خودشون رو به عنوان خبر چاپ میکنن
    • حامد 33 IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      مهاجمهای فعلی تیم هیچی از بقیه مهاجمهای ایرانی لیگ کمتر ندارن. سجاد شهباززاده که کل تیمها دنبالش بودن فصل قبل فقط 6 گل زد ولی عبدی 7 تا و پاکدل با دقایق بازی کمتر 5 تا زد
  • ممرو IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅
  • ساوالان IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    شما اول ببینید بازیتون میدن بعد ادعای مهاجم بودن بکنید
    • ساوالان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      اتفاقا بهتر از هیچی هستند.. شما اول بگذارید وزیر اجازه بدهد بعد!!!!!!!! برو اول اسم ی که برایت گذاشتند بنویس بعد بیا نظر بده!!!!!!
  • علی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    ای بابا این نعمتی بعد از ۲۰دقیقه جورابش پایین می‌آید نمیتواند آنرا درست کند چونکه بریده است.وعالیشاه هم فقط مانده مهاجم نوک باشد...‌
    • ععععع IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      ببند
  • لنگ خاص IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    میگن سلطانی فر هم درخواست داده فوروارد پیروزی بشه
  • یوز ایرانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    آخی به چه کنم چه کنم افتادید.😃اگه پرسپولیس یه بازیکن از دسته ۳ ایران نیاورد.... این همه شلوغ پلوغ واسه چیه اینام که اصلا بازیکنای خوبی نیستن
  • لنگ= مکتب عبده IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    مهاجم چیه گلربشند بخصوص عالیشاه باقد1/20
    • فرید US ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      با همون ۱مترو بیست سانت قد با سر بهتون گل زد .هه
    • یه دوچرخه سوار IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      راست میگی هیشکی اولونگا با ا متر و 90 سانت نمیشه
  • وحید DE ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    وزیر اجازه نمیده پرسپولیس فوروارد بگیره
    • لنگ خاص IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      وزیر که گل نمیزد،ازبهانه هایت قوی تر باش
  • عباس کریمی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    استقلال و پرسپولیس از لج بازی همدیگر سر خودشون رو کلاه گذاشتن . پرسپولیس هر چی هافبک و طراح بود جمع کرد و استقلال هر چی فوروارد بوده رو یکجا استخدام کرده . و هیچ کدوم این دو تیم بالانس نیستند . امسال سپاهان و فولاد و حتی تراکتور از این دو تیم بهترند .
  • نادر IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    یحیی اخیرا" حریص شده نمیدونه چکاربکنه درحدپرسپولیس نیست حرص وطمع گرفتدش
  • احسان IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    این خبر ورزشی متعلق ب باشگاه الاستقلال سعودیه مکتبی پراز عقده راند خواری و نامردی اینقدر مرد باشید تو زمین حرفتونو بزنید میگید بابا مسعود در صورتی ک بدترین شرایط رو تو همین پنج سالی ک این آقا بود داشتیم بازیکن نداشتیم با ۱۲ نفر رفتیم فینال واقعی آسیا بدون هیچ بحث داوری قهرمان شدیم اونم پنج فصل الآن ی فصل قهرمان شدین اونم با ناداوری ها ک حتی پیشکسوت خودتون قلعه نویی النن گفت میخان استقلال رو ب زور قهرمان کنن حالا شمایی ک این‌قدر خار شدین اومدین برای ما کری میخونید شماها دیگه چقدر مکتب کثیفی هستین یادتون نره تو اون پنج سال کل پیشکسوت های شما میگفتن پرسپولیس مظلوم ترینه البته حق دارید حسادت داره چشمتون رو کور می‌کنه شماهایی ک هموطن خودتون رو فروختین اونم ب ناحق (عیسی) برید یکم آدم باشید وصله طویله خودتون رو ب باشگاه بزرگ پرسپولیس نچسبونید
    • بابک IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      سلام عزیزجون چقدر منطقی چقدر دوست داشتنی جواب کیسه رو دادی از طریق همین فضای مجازی دستتو میبوسم مثل اکثریت پرسپولیسیا آرزوی فضایی پر از معرفت و آگاهی آرزومندم من شصت و هشت سالمه با عشق مکتب پرسپولیس بزرگ شدم با عشق پرسپولیس میمیرم
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    آخه یکی نیست بگه عالیشاه پارسال مهاجم بودی چه گوهی خوردی که امسال میخای بخوری، امسال تو پرسپوليس رو نابود کردیت
  • سعید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    اگه قراره یه وینگر به جای نوک بگیرید وکلی پول خرج کنید همان بهتر که از بازیکنانی که هستن استفاده کنید مگه عبدی وپاک دل کم کسی هستن یه انگشت عبدی به کل شهباز و بقیه می ارزه گل محمدی باید از اول به دنبال یه نوک قاتل میبود الان حاضر شده هر ننه قمریو که فقط خارجی باشه بگیره بابائی بیچاره چقدر صبر کرد تا یه زنگ بهش بزنند حالا شده بهترین گزینه خط حمله استقلال امسال هم با وجود این همه ستاره بعید میدونم کاری بشه کرد
  • قرمزته IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    مشکلات پرسپولیس به خودمون ربط داره..کیسه ها دخالت نکن ..چرت وپرت هم نگن.......ماندید بدید جام نیستیم...
    • رضایاک IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      منظورت حتما مایع ظرفشویی جام خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی