نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
۱ |
۰
خارجی های حریف استقلال در لیگ نخبگان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در حالی روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه به مصاف تیم الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا می رود که قطری ها از حضور ۱۰ بازیکن خارجی در ترکیب خود سود می برند.

به گزارش خبرورزشی، سه روز دیگر تیم استقلال در اولین بازی خود در مقدماتی لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الغرافه قطر خواهد رفت و این بازی اولین محک استقلال مقابل تیم های پرمهره و گرانقیمت عربی خواهد بود.

با توجه به اینکه تیم های لیگ برتر کشورمان امسال برای حضور در رقابت ها می توانند از تعداد ۱+۵ بازیکن خارجی استفاده کنند، این قانون در کشورهای عربی وجود ندارند و حضور بازیکن خارجی در این تیم ها نامحدود است. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تیم های حاضر در لیگ نخبگان آسیا می توانند بدون محدودیت، از بازیکنان خارجی خود در این مسابقات استفاده کنند.

تیم استقلال رافائل سیلوا، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، گوستاوو بلانکو، جلال الدین ماشاریپوف و آلمدین زیلیکیچ را به عنوان بازیکن خارجی در لیست خود می بیند که وضعیت زیلیکیچ بوسنیایی در هاله ای از ابهام قرار دارد و با توجه به اینکه جواد نکونام اعلام کرده این بازیکن را نمی خواهد هر روز اخبار جدیدی راجع به این بازیکن شنیده می شود.

اما نکته جالب توجه تعداد بازیکنان خارجی تیم الغرافه قطر است که روز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میهمان تیم استقلال خواهد بود.

فرجان ساسی از تونس، فابریزیو دیاز از اوروگوئه، سیدوسانو از سنگال، جانگ هیونگ سو از کره جنوبی، خوسلو از اسپانیا، فلورین کومان از رومانی، ماتیاس نانی از آرژانتین، یاسین براهیمی از الجزایر، جمال حمد از فلسطین و رودریگو مورنو از اسپانیا بازیکنان خارجی تیم الغرافه قطر هستند که سرمربی این تیم می تواند  آنها را برای دیدار برابر استقلال در فهرست خود قرار دهد.

به نظر می رسد با این تعداد بازیکن خارجی در تیم الغرافه، شاگردان جواد نکونام وارد چالش جدیدی خواهند شد، باتوجه به اینکه تیم استقلال در آخرین بازی خود مقابل تیم استقلال خوزستان شکست خورد و در این مدت حواشی زیادی گریبانگیر آبی پوشان شد تا حدی که نیمکت این تیم تا تغییر سرمربی پیش رفت و در آخر تصمیم بر ماندن جواد نکونام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی