مدیرانی که هیچ سهمی در پیروزی‌های استقلال ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال اگر تیم مدیریتی بی‌حاشیه ای داشت شاید امروز حتی در بحث نتیجه گیری هم عملکرد این تیم بهتر از امروز بود.

استقلال به رغم تمامی مشکلات موجود در حوزه مدیریتی اما عملکردی کاملا قابل دفاع از خود در مستطیل سبز به جای گذاشته و چهار بازی متوالی است که شاگردان فرهاد مجیدی با پشت سر گذاشتن حریفان، پیروز از زمین خارج می شوند.

انجام وظیفه صحیح کادر فنی و بازیکنان استقلال در روزهایی که مشکلات از در و دیوار باشگاه می بارد اتفاقی است قابل تحسین و امیدوار کننده و نشان دهنده آن است که چنانچه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به خوبی وظایف خود را دنبال کنند موفقیت و نتیجه گیری تیم دور از دسترس نیست.

سرمربی استقلال و شاگردانش با عملکرد چند وقت اخیر خود به خوبی نشان دادند به رغم تمامی کاستی ها آنان وظیفه خود را در قبال سیل بی شمار هواداران این تیم به خوبی انجام داده و بی توجه به جنگ های مدیریتی به دنبال دلخوش کردن هواداران در روزهای خاکستری باشگاه هستند. نکته قابل توجه موفقیت های استقلال در روز های پرحاشیه باشگاه این است که مدیران دیروز و امروز باشگاه حق ندارند نتایج خوب تیم را به پای خود بنویسند چرا که آنان کمترین نقش را نیز در این پیروزی ها ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    خبر کیسه پس اون بازیکنانی که اول فصل با ندای قلبشون قرارداد بستن کی گرفته اگه شاه فرهاد میخواد ببینه بگید از بازیکنان کیسه بخواد حداقل نصف قراردادهاشونو ببخشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی