نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
دقیقی: شمس آذر ۵۰۰ میلیارد ریال بازیکن فروخته/ ما به معنای واقعی یک تیم خصوصی هستیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: دیدار فردای ما برابر استقلال خوزستان، تیمی که به شدت تقویت شده و دارای سرمربی خارجی و بازیکنان باکیفیت داخلی و خارجی می باشد، سخت و دشوار خواهد بود.

سعید دقیقی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: این تیم در آخرین دیدار رقابت های لیگ برتر بازی خوبی را برابر استقلال تهران به نمایش گذاشت و نشان داد که بازیکنان آن از کیفیت و آمادگی خوبی برخوردار هستند، امسال بدون شک لیگ بسیار سخت تری را نسبت سال‌ های گذاشته خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت هایی که تیم ها در خصوص جذب بازیکن امسال داشتند، تیم هایی که مشکل مالی نداشتند سعی کردند تا بازیکنان خارجی با کیفیت را جذب کنند تا امسال حضوری موفق در رقابت های لیگ برتر داشته باشند.

دقیقی یادآور شد: تیم شمس آذر قزوین طی ۲ سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بازیکن به تیم های دیگر فروخته و نفرات جدیدی هم به این تیم جذب شدند که این موضوع باعث تخلیه بازیکنان ثابت تیم شد، به هرحال در مسابقه فردا از بازیکنان جوان و باانگیزه استفاده می‌کنیم و به حمایت تماشاگران و جوانان فوتبال دوست قزوینی به عنوان یار دوازدهم نیاز بسیار داریم و امیدواریم که مردم قزوین در بازی‌ فردا تیم شان را دوباره حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تاکید کرد: در تعطیلاتی که برای لیگ در هفته چهارم ایجاد شد توانستیم بخشی از مشکلات فنی تیم را جبران کنیم و در تلاش هستیم تا بازیکنان با کیفیت دیگری را به تیم اضافه کنیم این درحالی است که بازار عرضه بازیکن محدود بوده و بازیکنان آزاد زیادی وجود ندارند، در عین حال نیز محدودیت های بودجه ای باشگاه هم به ما اجازه نمی‌دهد تا هر بازیکنی را جذب کنیم.

وی ضمن آنالیز بازی فردا، اظهار کرد: بازی تیم ما همواره براساس توانایی جسمی بازیکنان، پرس و فشاری که روی دروازه حریف و یک سوم دفاعی وارد می کنیم، استوار است اما تیم استقلال اهواز تمرکزشان ابتدا روی دفاع خوب و بازی فیزیکی در زمین خودشان است و اساس تیم برروی یک بازی هجومی نیست.

وی ضمن درخواست از مسوولان استان قزوین برای حمایت از تیم شمس آذر، اضافه کرد: اینکه ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم های لیگ برتری و پرسپولیس و استقلال است و مسوولان از آن به عنوان جذب توریسم ورزشی نیز یاد می کنند و اظهار دارند که ۲۰ هزار نفر برای دیدن رقابت های ورزشی به قزوین آمده اند، بخش بزرگی از آن بخاطر وجود تیم شمس آذر و موفقیت هایی بوده که در سال های گذشته این تیم کسب کرده است.

دقیقی ادامه داد: تیم های زیادی در لیک برتر ادعای خصوصی بودن دارند اما در نهایت از امکانات و بودجه های دولتی استفاده می کنند ولی ما به معنای واقعی یک تیم خصوصی هستیم بنابراین مسوولان قزوین بایستی فضایی را ایجاد کنند تا افتخارات گذشته این تیم تکرار شود چرا که دستیابی به افتخارات شیرین گذشته سخت، ولی شدنی است و باید فاصله بودجه ای باشگاه را با حمایت استان و تماشاگران قزوینی جبران کرد.

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر عصر جمعه /فردا/ و از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان باهم دیدار می کنند.

تیم شمس آذر قزوین از سه دیدار گذشته خود با کسب یک امتیاز در رده سیزدهم و استقلال خوزستان نیز با چهار امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی