نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
بحران ویلموتس با آرامش اسکوچیچ تمام می‌شود/ بحرینی‌ها روی اعصاب بازیکنان خواهند رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا حسن زاده مدافع اسبق تیم ملی گفت: این درست است که تیم ملی در خط حمله از مهاجمان قهاری بهره می‌برد اما در خط دفاعی نیز بازیکنانی چون مجید حسینی، پورعلی گنجی و ... داریم که بسیار با تجربه عمل می‌کنند.

خبرورزشی - رضا حسن زاده که به همراه تیم ملی قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن را تجربه کرده است به خبرورزشی گفت: بحرین و عراق قویترین رقبای ما در این گروه هستند. عراق خیلی تاکتیکی تر و تکنیکی تر از بحرین فوتبال بازی می‌کند و بازیکنان این تیم خوب می‌جنگند اما به نظر من به اندازه فوتبالیست‌های ایرانی خلاق و با استعداد نیستند.

وی اضافه کرد: بحرینی‌ها هر زمان داخل زمین کم بیاورند شروع به حاشیه سازی می‌کنند و می‌خواهند با بر هم زدن اعصاب بازیکنان ایران آنها را تحت تاثیر قرار دهند.

مدافع اسبق تیم ملی گفت: سخت‌ترین بازی ما در مقابل بحرین خواهد برد و شک نکنید اگر این تیم را در منامه شکست دهیم با خیال راحت خودمان را آماده بازی با عراق خواهیم کرد. ما در بازی‌های دور رفت شرایط بحرانی داشتیم و ویلموتس به نوعی تیم را به هم ریخته بود اما حالا همه بازیکنان هم قسم شدند جبران مافات کرده و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند.

حسن‌زاده گفت: کادر فنی کم حاشیه و خوبی داریم و بچه ها نیز از لحاظ روحی و روانی آرامش پیدا کرده‌اند و به امید خدا مردم را شاد خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی