نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
هشدار وزیر ورزش به هلدینگ خلیج فارس؛ ما هنوز سهام دار استقلال و پرسپولیس هستیم، لازم باشد ورود می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از باشگاه های برتر، غیرمستقیم مالکان استقلال و پرسپولیس را تهدید کرد!

به گزارش خبرورزشی، احمد دنیامالی در خصوص مصاحبه اخیر یکی از مدیران هلدینگ خلیج فارس مبنی بر اینکه تمایل به در اختیار گرفتن استقلال نداشته‌اند، گفت: حواس‌مان هست. تیم‌هایی که بزرگ هستند، طبیعتاً شرایط ویژه دارند. الان خوشبختانه دو تیم پایتخت که هواداران زیادی هم دارند، از لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند. یکسری مسائل مدیریتی هست که خودمان هم وارد می‌شویم و هواداران مطمئن باشند که بی‌تفاوت نیستیم. زمانی که تیم‌هایمان پای خود را از مرزهای ایران بیرون می‌گذارند، برایم فرق نمی‌کند که اسمشان چیست و مثل تیم ملی هستند. بنابراین به این قضایا که بیرون از ایران می‌روند و نتایج دلخواه هواداران را هم نمی‌گیرند، باید رسیدگی شود.

وی ادامه داد: بحث واگذاری‌ها مجرای قانونی داشته و باید متناسب این موضوع در حوزه‌های مدیریتی به این باشگاه کمک کنیم. کمک ما به معنای دخالت نیست، چون اعتقاد داریم که باید مراقبت و نظارت کنیم و کار اصلی را خود باشگاه و مدیرانشان انجام دهند. با توجه به اینکه این تیم‌ها مهم هستند و ما هنوز یک بخشی سهامدار داریم و این سهام ما مدیریتی است، اگر نیاز باشد که البته امیدوارم نیاز نباشد، مراقبت‌ها را به صورت عملیاتی انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره میزبانی‌های اخیر تیم‌های فوتبال کشورمان در خارج از کشور، گفت: تلاش می‌کنیم که یکسری زیربناهای خودمان را مهیا کنیم. به ویژه در بحث مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اما برای 8 سال آینده است. این موضوع مربوط به شرایط کشور است و این را مرتب پیگیری می‌کنیم که شرایط ما عادی است . می‌توانیم این میزبانی را داشته باشیم و امیدوارم این شرایط زودتر برطرف شود.

بیشتر بخوانید: واکنش وزیر ورزش به تغییر تابعیت ورزشکار ایرانی؛ از او پشتیبانی می‌کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی