نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
۰ |
۰
مسیر میزبانی پرسپولیس در لیگ نخبگان تغییر می کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور پرسپولیس در امارات برای میزبانی از الغرافه، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی، همان طور که می دانید کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شرایط منطقه، میزبانی را از تیم های باشگاهی و تیم ملی ایران گرفت و برهمین اساس بازی های تیم ملی ایران و تیم استقلال مقابل تیم ملی قطر و تیم النصر عربستان در کشور امارات برگزار شد. پس از آن بود که روز یکشنبه گذشته، AFC این تصمیم را در مورد پرسپولیس نیز اتخاذ کرد و رسما اعلام کرد پرسپولیس باید از تیم الغرافه در زمین بی طرف میزبانی کند.

همین ابلاغیه کافی بود تا پیش بینی ها به این سمت و سو باشد که باشگاه پرسپولیس نیز با انتخاب یکی از استادیوم های کشور امارات، یکی از ورزشگاه های شهر دبی را به عنوان استادیوم میزبان و ورزشگاه خانگی خود معرفی کند. اما اتفاقات چند روز اخیر و ادعای عجیب و غریب کشور امارات در مورد جزایر سه گانه مناسبات دیپلماتیک بین دو کشور را تا حد زیادی تحت الشعاع قرار داده است. از این رو مشخص نیست کشور امارات که همین چند روز اخیر ورزشگاه های خود را در اختیاز تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال برای میزبانی قرار داده بود بار دیگر چنین اقدامی انجام داده و موافقت خود با میزبانی پرسپولیس یکی دیگر از نماینده های فوتبال ایران را اعلام کند.

به هر روی باشگاه پرسپولیس از دو روز قبل نامه نگاری های خود را با فدراسیون فوتبال امارات آغاز کرده و منتظر پاسخ نهایی از سوی اماراتی ها است. موضوع زمانی جدی می شود که پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از الغرافه توسط اماراتی ها پذیرفته نشود که در این صورت کار برای سرخ پوشان بسیار سخت خواهد بود. چرا که تیم پرسپولیس یا باید در کشور قطر از یک تیم قطری میزبانی کند یا در دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس درخواست میزبانی داشته باشد که عملا بعید است. بنابراین این احتمال می رود که باشگاه پرسپولیس یکی از کشورهای ازبکستان یا تاجیکستان را برای میزبانی از تیم الغرافه قطر معرفی کند.

حال باید منتظر بود و دید باشگاه پرسپولیس با توجه به تمام مشکلات موجود درنهایت کدام کشور و استادیوم را برای میزبانی از الغرافه انتخاب و به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی