نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
رونالدو کم آورد و استقلال شانس!/ تیم مریض و انتقاد از این دو بازیکن بی‌انصافی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید داوود سیدعباسی می‌گوید استقلال دو نیمه متفاوت مقابل النصر داشته است.

تیم استقلال شب گذشته در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر رفت و در نهایت با یک گل شکست خورد تا آبی‌ها در این تورنمنت هم مثل لیگ شرایط خوبی نداشته باشند هرچند آبی‌پوشان نمایش قابل قبولی در مقابل یاران رونالدو از خود نشان دادند و پیشکسوت استقلال نیز به این موضوع اشاره کرده است. 

به گزارش خبرورزشی به نقل از میزان، گزیده صحبت‌های سید داوود سیدعباسی درباره نمایش استقلال مقابل النصر را در ادامه بخوانید:

  • {دو نیمه متفاوت استقلال} بازیکنان استقلال در این مسابقه برخلاف دیدارهای قبلی با برنامه‌تر بازی کردند و تا دقیقه ۸۰ به خوبی مقاومت کردند و البته چاشنی شانس هم کمک کرد. نیمه اول استقلال شرایط خوبی داشت، اما در نیمه دوم کاملاً از ریتم افتاد.
  • {شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن} چیزی که عیان است این است که استقلال مریض است و باید دوای این مریضی پیدا شود. آبی‌پوشان به هیچ عنوان نباید مقابل ذوب‌آهن به آن صورت شکست می‌خوردند. 
  • {ضعف استقلال در خط حمله} با گذشت زمان خط حمله استقلال غیرفعال شد و النصری‌ها جلو کشیدند و حملات خود را زیاد کردند. آبی‌پوشان اگر مرکز زمین خودی را حفظ می‌کردند و آن مثلث ویژه خود را تشکیل می‌دادند قطعاً می‌توانستند خطرناک‌تر شوند، اما متأسفانه جنس استقلال در نوک حمله جور نیست. النصر تیم کمی نبود و ما تعدادمان برای مهار یک بازیکن به اسم رونالدو کافی بود و جلوی استقلال کم آورد، اما در باقی نقاط غافل شدیم. 
  • {عملکرد زکی‌پور و رضاوند} تعویض‌ها در حد بضاعت تیم بود. اینکه بگویند رضاوند یا زکی‌پور عملکرد خوبی نداشتند بی‌انصافی است. رضاوند نیز بازیکن حرفه‌ای است و باید او را حمایت کنیم و کمکش کنیم تا به روزهای اوجش بازگردد. 
  • {ریسک سهراب} به سهراب بختیاری‌زاده بابت قبول چنین مسئولیتی خسته نباشید می‌گویم چون ریسک بزرگی است و از او تشکر می‌کنم. استقلال از ابتدای فصل مشکلات و حواشی بسیار زیادی داشت و تفاوت ما با پرسپولیس این بود که آن‌ها مدیریتی داشتند که می‌توانستند حواشی را کنترل کنند.
  • {حضور موسیمانه} شناخت زیادی نسبت به موسیمانه ندارم فقط می‌توانم بگویم که او زمان بدی به استقلال آمد و چند هفته سخت در پیش روی آبی‌پوشان خواهد بود. با توجه به اینکه این ملی با فرهنگ ایران آشنا نیست نمی‌توانیم به این زودی‌ها عیار او را مشخص کنیم، اما برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: ستاره استقلال یک روز پس از اتفاق تلخ زیر تیغ جراحی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی