نامه مهم وزیر بهداشت/ پرسپولیس از هند برگشت کاملا قرنطینه شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس بعد از آخرین بازی خود که روز نهم اردیبهشت خواهد بود به ایران باز خواهد گشت.

خبرورزشی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای آنی به دکتر رئیسی معاون بهداشت، بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم پرسپولیس پس از بازگشت از هند تاکید کرد.

نمکی تأکید کرد: «نامه ای طبق اطلاع واصله تیم پرسپولیس در قالب یک گروه ۵۰ نفره برای انجام مسابقات در شهر گوا کشور هندوستان حضور دارند. از قرار معلوم این تیم پس از بازگشت از کشور هند در مسابقات داخلی فوتبال شرکت خواهند کرد. بنابراین ضروری است با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته هندی و آمار بالای ابتلا و مرگ و میر در کشور هند، همه افراد این تیم و همراهان آن به محض بازگشت تحت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه قرار گیرند.»

وزارت بهداشت در روزهای گذشته تاکید داشته دانشجویان و دیگر افرادی که مجبور به بازگشت از هند به ایران هستند، الزاماً باید قرنطینه دو هفته‌ای را پشت سر بگذارد که اگر این اتفاق برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هم بیفتد، زمان انجام بازی‌های این تیم در لیگ برتر ایران نیست به تاخیر خواهد افتاد.

پرسپولیس روز پنج‌شنبه هفته جاری ۹ اردیبهشت آخرین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الریان قطر برگزار می‌کنند و طبق اعلام سازمان لیگ روز جمعه هفته آینده ۱۷ اردیبهشت باید در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف سپاهان بروند.

اگر پرسپولیسی‌ها در در بازگشت از هند، قرنطینه شوند احتمالاً این بازی مهم بین دو تیم اول جدول به تعویق می افتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصباح US ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    خدا کنه بازیکنان پرسپولیس کرونا نگیرن وضعیت هند فاجعه بار در یک روز نزدیک ۳۰۰۰ نفر فوت کردن سیصد هزار بیشتر بستری شدن معلوم نیست این چه کرونای پیشرفته ای تو خیابون میخوردن زمین با این جمعیت هند بهداشت فوق العاده ضعیف ماسک و اکسیژن نیست یا خیلی معدود
  • Hamiidrezaei12241988@gmail.com IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    خیلی راحت 2 هفته قرنتینه میکنن بدون تمرین بعد فرداش میگن بیاید بازی کنید. جام تقدیم 3 پا هان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی